恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2020年9月22日 星期二

士佳說 - 張士佳 2020年9月22日

士佳說 - 張士佳 2020年9月22日


【#士佳說 】張士佳:懂留放,是其中一個致勝關鍵

【#士佳說 】張士佳:懂留放,是其中一個致勝關鍵

讚好臉書專頁


昨日大跌,期指最高到夜期最低236XX,差不多跌成1000點,好多人跌曬眼鏡,好似無預警,但其實市場一早話大家知,大家有空可看看每日士佳說的標題,九月同先前係截然不同,九月

「預測美科技股崩圍,浪漫過後,大市似「揸流灘」,叫大家買兩元要沽元半再叫做對沖,不要太心雄,就算看中熱點,也只能投細注。」

我點睇後市,不言而喻,9月11日開始,我減得比較凶,大家睇我當日的士佳說就感受到。

「當然,我只是減持了走股,不是清貨,但今日回來,會為大市收穿24142作準備,如果真係咁,我會將手上個股逐隻秤,特別是新經濟股,在升的途中,愈夢幻的,我們叫他SEXY,浪漫,但落在跌市中,投資者會雞蛋挑骨頭,算天真離地。除非今日神奇地上番24679,否則都核核突突,如大家揸太重貨,今日應有充足時間秤一秤手上持貨。

寫到很淡,但其實大市連跌九天,就算收低於24142,跌一跌,反彈不足為奇,但我偏向見收低先減,反彈再減」

如果9月11日開始,看官有認真執行以上行動,昨日肯定不會重傷。昨日我同學生分享,第一個訊息就係食比亞迪#1211,全日無話買咩,話大家知我股雖唔多,仍在減。

通常大跌之後,大家都會問「後市點睇?」紅色暴雨時,外面大雨得很,視野模糊,若仍執意高速開快車,非常不智,亦先不要未停雨前,偷步加速撈底。昨日出了蠱惑的BAR,今日或有反彈,到底後面會不會有便宜貨撿,呢一刻不重要,如果你控制唔到風險,日後縱有便宜撿,千萬個美好機會在眼前,到時也無你份。

所以,這一刻不是講升定跌,是講求值博率,如果自問唔你好識部署,心理上常常出現知易行難,最好減注至少於四成貨,因為大市上沖下洗之下,如果技術唔夠,好易出現睇升又輸,睇跌又輸。贏唔到無所謂,輸就無謂。



至於大市出現這古惑的BAR,自有古惑的BAR應付的辦法,但不是今天大家要面對的問題,他日征服了,夠值博率再博也未遲,投資唔係要舗舖賺,係要舖舖死唔去,最重要懂留放,是其中一個致勝關鍵。

士佳說 - 張士佳 舊文