恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2021年1月25日 星期一

廣告人語 - 畢明 2021年1月25日

廣告人語 - 畢明 2021年1月25日


有數唔好找呀(二)
當年,一位前輩同事,Art Based的CD,因公司改組被裁,自己出來開了公司,得三個人。

他還未被裁時,久不久他會有些freelance job醒我。見他半山有層樓要供,兒子才1歲,創業又難,我說有job你搵我啦,冇錢唔緊要(又隨時要pitch冇米粥),唔使計,有錢

、你方便才給我吧,幫得就幫。

於是放工有時會上了他公司收brief、度橋、寫copy。

有次夜深上去,他正在寫支票找數。才大學畢業後不久的我,他覺得是𡃁妹,可能覺得我有點「義氣」,便袋錢入我袋:「嗱,記得,做完job,即刻開單,唔好等,好多衰人都拖數嘅。你有咩supplier數,千祈唔好找住,咪你個客唔找數咪蝕死你!」

哦。「仲有,到你收到票喇,有數都唔好找住呀,自己袋嚇先」,我露出「唔明」的樣子,他續說「錢,梗係留喺自己度好啦。」

嚇……袋多陣做咩?我不認同,但寶寶不說。發誓不要做這樣,到期找數上等人。

廣告人語 - 畢明 舊文