恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2021年1月29日 星期五

士佳說 - 張士佳 2021年1月29日

士佳說 - 張士佳 2021年1月29日


【#士佳說 】張士佳:You only live once
【#士佳說 】張士佳:You only live once


​世事如棋,一隻GME掀起Y

OLO浪,YOLO則影響了整個股市,這股新勢力力量驚人,以後可能左右股市,甚至整個世界,我作為投機者多年,點都要參與感受一下,明知股價不合理,一方面支持一下同道,另一方面亦想試試什麼叫暴力/革命式拉升,所以小注在$298沽了(這點昨日也有交代)。

由於知道面對的是一股新勢力,我係用比平時細五倍的注碼去做,志在參與,亦不帶槓桿,結果被挾到$500,見識到其威力,如果真做,一定早已扯白旗,其後監管機構,交易平台出術,只準沽出,不準買新倉,致使股價下跌,我把握$126位置即時獲利,想不到居然有6成利潤,看官一定會問「唔係吖嘛,$126?現在盤後又挑上$300元以上噃」,係!還好,有過千人real time 認証,假不了,經年累月練出來的盤感,不是白練的。

GME一事表面上快要告一段落,但世界又變了,這種唔理fundamental唔理technical 的炒法有點似當日的虛擬貨幣,起初以為鬧劇一場,不小心面對,可以顛覆整個世界,一個政權隨時都可以被暴力/革命拉下,究竟是暴力還是革命,更屬見仁見智,但大家不要小看當中的危機或機會,應細心研究,頗堪玩味。

講番大市,GME受制,加上疫苗在英國成功率接近九成,美道指曾完全收復上日失地,帶動夜期亦反彈,但夜期收市後,又見美股略回軟,我前日已減至超低持倉水平,昨日更將炒股清了,只剩長期持有的揸股,升跌對我影響唔大,今日港股跟彈屬正常,看能否維持到收市,如愛股收枝靚陽燭(個股,不是大市),我會酌量加番炒的貨,否則,唔太理住,始終這種股民聯合盲炒的新力量,我未見過,唔想貿貿然下去賭博。

士佳說 - 張士佳 舊文