恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2021年8月25日 星期三

士佳說 - 張士佳 2021年8月25日



士佳說 - 張士佳 2021年8月25日


【#士佳說 】張士佳:避開貪勝怕輸
【#士佳說 】張士佳:避開貪勝怕輸


港股繼續隨美股破頂而反彈,人行行長易綱指要增強信貸總量增長的穩定性,市場意味貨幣政策較寬鬆,亦令指數回勇,不少投行也指科技股估值逐漸吸引,都拉動昨日港股科技指數的大幅反彈。可是,如此反彈是大跌後所造成,但風眼在科指,要連續四五天跑贏恆指,才是轉勢嘅其中之一個條件,最近兩天科指跑贏了恒指,但暫時8月只有4天是科指跑贏。

科技股暴力反彈,不得不提騰訊#700連續第三日回購公司股票再升,騰訊#700、美團#3690、快手#1024升得最多;彈得咁勁係由於回購,還是釋出不唯流量是從的規則,還是由於「段菲特」買入,不得而知,但我只係喺場邊食花生。跌嘅時候我避過晒,彈嘅時候我亦都冇份,正如我在sun channel 講,呢類型咁多散戶睇嘅大股回落,就算真係升,都先係經過1. 彈,2. 插(應該叫靚插,因為插得來其實跑贏大市),才到3.真升,重新上車係等到靚插之時,再出入市訊號。

呢啲股我做塘邊鶴姐,要炒有其他嘢炒,呢兩日我除咗電力股走半留半放紙鷂,致力炒嘅係煙花訊號股像核電股(升兩成在Sun Channel

開埋Number講啦),玻璃股3300(未點升) ,IGBT(sun channel 有提,未買等回一回再升先再吼囉),新天發電(未點升),最多量變綠色bar嘅科技股(升了兩成,見陰燭就走,回一回做阻力再突破,又再炒過),都唔少野炒。

就好似隻鋰,電池級碳酸鋰均價已突破10萬元/噸,最近仍維持日漲勢,部分主流廠家繼續看漲,大行亦指整個鋰鹽行業正式進入高盈利區間,長遠升都係機會大過跌,你知我知個單眼佬都知,咁點解好多散戶贏唔到錢,皆因一見阻力就跌10%,散戶一見跌10%就驚就走,到睇返又創左新高,散戶又追入,又見阻力跌10%又斬,貪勝怕輸,結果輪迴在無間地獄,不如下次見突破阻力,追買10%走啦,再等下隻訊號,反正而家嘅市,適合hit and run 。

唔寫咁多Number啦,我今日一樣邊入邊走,走左D儲電(贏得幾好),今日又做吓對冲,overall 都係淡多個好少少。

士佳說 - 張士佳 舊文
本文作轉載及備份之用 來源 source: http://skycheung.weebly.com