恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2023年1月19日 星期四

感說涼話[撮要] - 唐問涼 2023年1月19日

感說涼話[撮要] - 唐問涼 2023年1月19日


唐問涼:官地流標是政府睇好後市
唐問涼:官地流標是政府睇好後市
【專訊】有不少人同我講,政府收回赤柱地皮,代表後市不佳,而我話樓市今年會大升,應該是錯到不得了,應該改口睇跌。這是一般人睇法,我反而認為今次收回地皮,代表政府睇樓市會上升,而且升幅不小,如果今日賤賣土地,隨時會

被人質疑官商勾結,收回地皮是一個明智決定。

唐問涼:官地流標是政府睇好後市
【專訊】有不少人同我講,政府收回赤柱地皮,代表後市不佳,而我話樓市今年會大升,應該是錯到不得了,應該改口睇跌。這是一般人睇法,我反而認為今次收回地皮,代表政府睇樓市會上升,而且升幅不小,如果今日賤賣土地,隨時會被人質疑官商勾結,收回地皮是一個明智決定。

感說涼話[撮要] - 唐問涼 舊文