恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2023年12月1日 星期五

感說涼話[撮要] - 唐問涼 2023年12月1日

感說涼話[撮要] - 唐問涼 2023年12月1日


唐問涼:夫死夫還在 禾蟲過造恨唔返
唐問涼:夫死夫還在 禾蟲過造恨唔返
【專訊】有老友租用的舖位業主因為等錢用,以低於市價叫價,希望老友可以買下租用的舖位,但老友一家將會去旅行,回覆業主話待他們回港之後再考慮,老友業主於是問我有冇興趣。老實說,我覺得雖然未至於是一個筍盤,但

價錢不貴,而且老友做得唔錯,交租準時,買入亦是一個好投資。不過,想到有可能與老友反目,倒不如先問一問老友有冇興趣,冇興趣我再考慮。

唐問涼:夫死夫還在 禾蟲過造恨唔返
【專訊】有老友租用的舖位業主因為等錢用,以低於市價叫價,希望老友可以買下租用的舖位,但老友一家將會去旅行,回覆業主話待他們回港之後再考慮,老友業主於是問我有冇興趣。老實說,我覺得雖然未至於是一個筍盤,但價錢不貴,而且老友做得唔錯,交租準時,買入亦是一個好投資。不過,想到有可能與老友反目,倒不如先問一問老友有冇興趣,冇興趣我再考慮。

感說涼話[撮要] - 唐問涼 舊文