恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2024年9月30日 星期一

感說涼話[撮要] - 唐問涼 2024年9月30日

感說涼話[撮要] - 唐問涼 2024年9月30日


唐問涼:軍旗不倒 甲廈不倒
唐問涼:軍旗不倒 甲廈不倒
【專訊】上星期很多人問我,既然對樓市有信心,點解要賣一層高層甲級商廈,我其實係唔想賣,不過代理同我講,市場上完全見唔到一層甲廈出售,只有一些低層、「發了水」的單位出售。由於是「發了水」,做成樓價偏低,而測量師又會因應成

交價而作出估價,銀行向持有商廈的業主追差價,在火燒連環船下,甲廈樓價兵敗如山倒。

唐問涼:軍旗不倒 甲廈不倒
【專訊】上星期很多人問我,既然對樓市有信心,點解要賣一層高層甲級商廈,我其實係唔想賣,不過代理同我講,市場上完全見唔到一層甲廈出售,只有一些低層、「發了水」的單位出售。由於是「發了水」,做成樓價偏低,而測量師又會因應成交價而作出估價,銀行向持有商廈的業主追差價,在火燒連環船下,甲廈樓價兵敗如山倒。

感說涼話[撮要] - 唐問涼 舊文