恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2012年9月11日 星期二

金手指 - 孫柏文 2012年9月11日

金手指 - 孫柏文 2012年9月11日

金手指:今日加碼買熊證 - 孫柏文
上個禮拜,歐央行終宣佈救市計劃。關鍵?條款同孫柏文之前?《金手指》預測一模一樣。雖然估中內容,即係冇料到,不過市場?計劃宣佈後?日,即上個禮拜五以大成交勁升。無他?,市場參與者就咁捉住計劃中講話會無限量咁買?要被拯救國家?債券,見到「無限量」喎,仲唔買、買、買!所以羊群結論係:「今次除非冇?身,如果唔係想窮都難啦!」

冇限額卡只可還卡數
點知原來羊群都唔係次次上當,因為呢個勢去到噚日已經停車,點解?因為就算你可以唔理歐央行出?每一毫去買債後,要?市場吸番走曬,你都唔可以唔理計劃最關鍵,即係我重複再重複話?錢時,被接濟?政府要喪失主權。??過??周末,好多人好似我咁問:「如果咁筍,冇限額?附屬卡,點解未有人?來碌?」

這亦解釋點解差唔多所有歐央行委員支持,因為根據我?歐州搞自由市場智庫?針,家最「支持」呢個救市方案?委員,就係以前好反歐央行救南歐?荷蘭央行行長。點解?因為佢原來已經睇唔過眼?南歐人?政策好耐,特別係勞工政策。乜唔可以炒人呀,五十歲?全民退休派錢呀,通通會?南歐國家求救後,被取消。

聽聞話荷蘭央行行長想為呢?國家做?改革、開放措施,成本電話簿咁厚。冇限額?附屬卡,不過乜都唔買得,唯一用途,就係?錢還以前?卡數,畀你,點會?呢張卡?

冇錯,南歐債息係跌。不過4月5日篇金手指,我提供過點炒歐州救市消息?簡易流程圖,大家可以上蘋果網下載。如果跟呢個圖,沈振盈沈大師上周話股市大跌?預測完全合理,我身體力行撐大師,今日下午三時加碼買恒指熊證!

最後,《金手指》將會由一周兩次變每周星期二刊出一次。
孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出
上一則: 青心直說:保險牌確實有價 - 胡孟青
下一則: 投資的天空:短炒弱勢股中信泰富 - 張士佳
~TITLE_S~金手指 - 孫柏文 2012年9月11日 舊文