恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2012年12月31日 星期一

中環在線 - 李華華 2012年12月31日

中環在線 - 李華華 2012年12月31日

中環在線:我至靚滄海遺珠攝記公開獵女心得 - 李華華


中環我至靚越晏越省鏡
華華版最搶眼應該是「中環我至靚」,高登討論區有人每日為「我至靚」評分,甚至有人反拍負責的攝記同事李潤芳(Irene)。今日除夕做個總結,刊登幾張滄海遺珠之外,亦分享Irene過去兩年的獵女心得。

華華:甚麼時間最多靚女在中環出沒?
Irene:早上11點至下午4點最易影到靚女。太早的話,例如9點,好多女仔未化妝、木口木面、睡眼惺忪或面腫眼腫,好難稱得上靚。

華華:那個位置最多靚女,又最容易捕捉到?
Irene:試過在中環中心、國金、?豐總行、交易廣場對出天橋及娛樂行對出馬路找target,按經驗,娛樂行附近最易影到,途人多,他們亦會停下來等過馬路,可以把握時間影相。

下雨天就通常在交易廣場對出的有蓋天橋找target,女仔在天橋不撐傘,見到正面才影到。雖然國金裏面有好多靚女,但她們似乎多乘地鐵或有車接送,要在公共地方等到靚女走出來的機會較細。



■秀氣


■活力



■標致


■優雅
高貴師奶喊報警
華華:困難之處?
Irene:最怕落雨,人人撐傘,見不到靚女正面。其次是離遠望到個target,但被其他途人檔住。或者target不想上鏡,發現我就擰轉面或調頭走。

華華:有冇被人鬧過或要求刪去圖片?
Irene:曾經有位打扮得頗為高貴的中年婦人,誤以為我偷影她懷孕的女兒,死拉著我不放,邊鬧邊喊報警,無奈讓她看看相機裏面的相,她才心息走開。亦有警察好奇走過來問我影誰。兩年間才遇到兩、三宗也不算甚麼。

踏入2013年,華華希望中環更多靚女出沒,亦願意成為「我至靚」啦。

李華華
mailto:LiWaWa@AppleDaily.com
上一則: 美護本土經濟歐拒開刀
下一則: 中環在線:關則輝愛心傳廣西 - 李華華
中環在線 - 李華華 舊文