恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2013年5月23日 星期四

金手指 - 孫柏文 2013年5月23日

金手指 - 孫柏文 2013年5月23日

金手指:兗煤有力大反彈 - 孫柏文
呢個世界買股票,同孫柏文教女仔媾仔一樣,都係冇「有毒資產」,只有「有毒價錢」。更核輻射?股票,只要價錢夠平,都買得過。相反,更靚?靚女,如果對一個男人來講,代價太大,例如要傾家蕩產先能令個女仔開心,呢個女仔會冇人追。

大家可能要我提供例子。今年全球升幅差不多最勁之股份,升?三倍,就係爆?日本福島核電站?經營公司──東京電力株式會社。又例如,件件港女都講到如果自己係上市公司,就要畢菲特咁?質素的投資者去私有化。

咁我問?港女知唔知畢菲特買?點揀,投資法係乜?佢?會話價值投資法。咁我就會問,咁你?有冇咁?價值先??會考廿幾、三十分?港女就會話:「我好有價值呀!你講乜呀?X你啦!X街!」?質高港女唔明?係,畢菲特投資前,除?睇你?價值外,仲要睇你賣乜價?你賣到好似當年阿里巴巴上市首日?收市價咁,即係300倍市盈率時,你估畢菲特會唔會用呢個價私有化?你?我舊年?《盛女愛作戰》話第一次約會,約去麥當勞,就係睇嚇對方肯唔肯?市價以下批貨畀我。

毒資產補品價
講完咁多,最後提供多個世界上冇「有毒資產」的例子畀大家。大家有冇留意,我從未試過叫大家買煤炭股。因為成個板塊我一路都唔覺得值。不過你睇兗州煤業(1171),已經跌到落去5倍市盈率,即係個價已經低過資產淨值(PB低過1,唔好話畢菲特,連佢師傅Graham都鍾意)。我同以前商台《骷髏會》?同事,同埋梁心欣都傾過。兗煤由年初14蚊跌到落8個幾之後,仲有冇得跌?我唔知,不過就算跌,佢都應該先急速咁彈一彈番上10元,比現價高兩成。毒資產,不過補品價,仲唔買?

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二、四刊出
上一則: 青心直說:靠補貼欠上進心 - 胡孟青
下一則: 炒友Blog:國電科環吼位買入 - 邱古奇
~TITLE_S~金手指 - 孫柏文 2013年5月23日 舊文