恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2013年10月8日 星期二

金手指 - 孫柏文 2013年10月8日

金手指 - 孫柏文 2013年10月8日

金手指:唔好齋?數字 - 孫柏文


■長和系賣百佳,投資者最關注是如何理解背後原因,又應如何部署手上股票。

百佳跟?和黃(013)幾十年,經歷無數起跌,個個聽到呢段母子關係都要斷時,各有解釋。最觸目當然係學者林本利?本報社論「和黃負債過萬億 出售百佳減債」?講法。

孫柏文唔使再多講,睇條題就知佢點講。自稱「識會計」?林本利提出以上觀點後,就有好多好似我呢?財演行家都唔同意。最後,和黃話事人李嘉誠親自解畫,覺得2014年美國會減印銀紙,林本利則說:「李氏的言論,肯定令某些專欄作家、電台財經演員和『擦鞋仔』感到尷尬……」

林本利請畀建議
原本都唔想回應,不過睇到呢度真係好多?想問。林本利,你話「和黃負債過萬億」,即係太多定太少?話賣百佳係為減債,即係「過萬億」太多啦?係咪?不如講清楚啦,如果唔係因為債太多,就即係因為借錢冇咁著數;但如果係太多,要賣?,就即係和黃好唔掂啦,係咪?

我成日同?intern講distressed assets,即估人?被迫忍痛割愛??最抵買,咁你不如?社論建議百佳乜?價先抵,橫掂你咁識會計。我亦同?intern講,呢個世界冇毒資產,只有毒價,只要價靚甚至有補貼的話,核廢料都可一注獨贏,我?行家應該都係咁諗。正正因為如此,行家最唔妥林學者?就係,點解你唔畀個建議,現價係咪應該沽清、甚至拋空和黃?股債呢?

我?財演同林學者你最唔同?地方,就係唔會齋?一堆數後冇?件事,而係要畀建議。唔同你寫社論,我?要答讀者「So?」呢個問題。我07年叫一注獨沽曾淵滄?愛股匯控(005),當年仲俾青姐?電視打屁股。林本利,你唔好咁學者好唔好?你有無追、?、沽?建議呢?講啦!你冇理由又要威、又鬧人擦鞋仔、但又要龜縮冇建議啊!

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出
足本收睇《亂?24》x 卓韻芝;緊接歡迎「宇宙最強」甄子丹!
周一至周五《亂?24》預埋你:http://bit.ly/appletalk24
上一則: 青心直說:大孖沙的啟示 - 胡孟青
下一則: 一周兩件:亞泥醞釀爆升 - 錢雋
金手指 - 孫柏文 舊文