恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年5月27日 星期二

金手指 - 孫柏文 2014年5月27日

金手指 - 孫柏文 2014年5月27日

金手指:四班車都上唔到 - 孫柏文


■筆者向港鐵啲人反映擠迫及上不到車,但會有效用嗎?資料圖片

上周,孫柏文有幸同港鐵(066)啲人食飯交流意見。我未試過用「有幸」去形容同上市公司飯局,今次要,係因為我入傳媒八年,卒之等到同港鐵交流啦!乜單位、人都試過坐低,真心傾去交換意見,梁振英都兩次。得兩個未試過,港鐵係其中一個。點解?因見人聽意見唔係港鐵嘅企業文化囉!其他在場嘅人都話佢哋DNA好arrogant,但都係話「啲人唔妥你加價」。Oh please。我同佢哋話:「由迫爆車、水貨客、月台屎等,你哋係中港矛盾嘅中心,中港矛盾就係香港第一贏曬嘅政治力量,肯定唔係加價。是日網上廣傳一張你哋發嘅車廂內飲食告票,係咪厚多士後嚴打呀?」

港鐵係中港矛盾中心
要員答:「係。」我話:「恭喜曬!炸彈已埋。啲人會先開心話卒之執法,不過呢場嚴打拉好多港人後問,究竟分別發咗幾多張告票畀香港人同大陸人呀?而最重要係究竟兩群人當中,交罰款百分比?以你哋文化,一定唔答㗎啦!係咪?跟住啲網友砌,又係得香港人畀錢,大陸人逃之夭夭啦!又加深中港矛盾!」

最弊係席上啲人鬧乜,佢哋都好似有答案。迫車?低頭族。加班呢?換緊信號系統,要八年。加幾多班?百分之十。仲要話而家99.99%準時。到呢到我頂唔順再駁話:「你班班車準時開對一個等四班車都上唔到嘅人有咩用呀?我哋香港人深信競爭先有進步。你哋鐵路優先殺巴士線、小巴,做最大地產發展商等,呢啲通通都可以忍,只要你哋交到貨就得,而家交到咩?民意上鐵路優先已岌岌可危。」股價必定受挫。我嘅建議?港鐵如果真心想香港人每日由A去B快啲,就去搵例如載通(062)、進智公交(077)等,劃個香港交通大改革plan啦,一億自由神來緊呀!不過今次肯見我,雖反映desperation水平,其實真係有大進步,好過唔見。而我入行八年未傾過計嘅單位除港鐵外仲有邊個?就係唐英年。

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出
上一則: 青心直說:追星廣告真定假 - 胡孟青
下一則: 一周三件:中國玻璃極抵買 - 錢雋
金手指 - 孫柏文 舊文