恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年6月23日 星期一

陸羽仁 BLOG 2014年6月23日

陸羽仁 BLOG 2014年6月23日

老外老細3
2014/6/23 上午 10:13:56
網誌分類: 經濟
美股又創新高,標普500指數六連漲,與杜指齊創盤中歷史新高。標普一早創咗高位啦,只差杜指都在上周五上埋高位,杜指收市漲26點至16948點,標普500指數升3點,收報1963點;納指漲9點,造4368點。過去一周,杜指漲1%,標普500指數最勁,升1.4%,納指升1.3%。

市場氣氛熱熾,與聯儲局的貨幣政策有直接關係。尤其係美國經濟復甦步伐強勁。上週五美國勞工部公佈,5月美國36個州就業人數增加,20個州的失業率下降,顯示全國範圍勞動力市場持續走強。其中北達科他州失業率已經跌至2.6%。在QE年代,美國經濟數據好,投資者都驚聯儲局收水而好消息當壞消息炒。可能係聯儲局有前車之鑑,已經識得如何去管理市場期望,事實上又真係做得非常成功,市場開始唔怕收水,經濟好消息就當好消息炒。

美國經濟狀況明顯好轉,聯儲局主席耶倫在上周的議息會議後卻暗示,在一段長時間內,美國都會保持低利率,表現出的態度,比市場預期的更加鴿派,雖然佢呢啲取態好可能只是一種姿態,但市場好受。現時,除了中東局勢比較緊張,推高紐約原油至每桶107美元上方(最新報107.12美元),金價升番上去每安士1300美元樓上之外(最新報1314美元),世界其他地方沒有大事發生,而美國總統奧巴馬對空襲伊拉克遜尼派武裝分子,日前卻下令向派300名特種部隊士兵去伊拉克。美國立即空襲伊拉克的可能性又細番。軍事衝突規模縮細咗,投資者鬆口氣,世界波照睇,股票繼續炒。再睇埋「股市恐懼」指標VIX指數持續維持有2007年以來的低水準,顯示投資者信心爆炸。

事實上,據美銀美林全球研究部上週五的報告稱,至上週三(18日)的一周內,全球債券基金流出資金23億美元,為連續第十五周凈流出。同期的全球股票基金則錄得126億美元的資金流入,創了2月以來新高。其中以美國股票為主的基金就流入了84億美元。水漲船高,亦解釋了美股近期有漲無回的原因。

我係支持相反理論人士,見美股「股市恐懼」指標VIX指數低到咁,又覺得應該審慎啲啦。

再講辦公室風雲下下集。上期講到「黄皮白心」老細David玩走完我朋友,升咗阿John上去做聯席董事,唔夠兩個月,就媽走咗阿John,件事戲劇性到無人有,睇到大家都呆咗。

網友淑敏睇完上一篇的結論是:「原來係大大公司做高層員工, 是不需要去做實幹的, 只要吹水得, 下屬又有單返, 就可以 un un 腳日日等放工............我都想我公司可以成為上市大公司......咁我都應該可以日日un un 腳等放工啦 ! 唔使現在日日做到死下死下。」

淑敏,我恐怕你作錯結論,件事唔係咁。我講得咁詳細,大家都應該知道係我朋友報料俾我啦,到佢老細炒咗阿John後,我同呢個朋友落老蘭飲嘢,叫做開解吓佢啦。因為佢在位時阿John好捧佢場,但佢一走阿John上咗位後連佢電話都唔再接,飛咗線俾秘書答佢「唔得閒」(個秘書朋友都識你話佢幾無癮)。所以朋友直指阿John係二五仔。後來二五仔咁快玩完,朋友都可以飲番杯啦。

但一杯過後,朋友度氣一過,就話其實佢好同情阿John,阿John死法同佢一樣,都係誤會咗個老闆係friend,結果兩嘢就玩完咗。兩個人一樣咁慘。

呢個朋友都係叻人,佢那一刻已反省到大家都誤會咗老細David的為人,佢地初時見老細咁friend,就以為同佢好熟,大家拍吓膞頭吹吓水就得,或者做咗嘢都唔使話佢知,以為佢係鬼佬無所謂,只想玩唔想知呢啲實際嘢。其實老細David表面隨和,實際工心計,我朋友就係誤會咗老細David係那種「只要吹水得, 下屬又有單返, 就可以 un un 腳日日等放工」的人,其實佢唔係,佢係「又要威、又要食雞」的人。

朋友好快總結到,老細David只係玩吓手段,扶人上位,要你交數,仲要係榮耀全歸上主那一種。其實那時銀行黃金時代已過,進入高壓交數時代,美國總公司個CFO個個月問數,David壓力極大。David要食雞,要夥記有功課交俾佢,亦要威,交功課的功勞全歸佢,我朋友死在搶咗老細啲威,阿John死在交唔到數俾老細。所以David逼阿John走時,鬧佢鬧到全世界都知,係想大家明白佢係睇業績的,不是只講friend friend。

故事發展落去,David升咗阿Jack上去揸旗。阿Jack城大畢業,雖然係校內班內最叻的一兩個,才入到外資銀行,但自知唔係中外名牌大學生,唯有靠業績補數,所以樣樣事做到加零七,交到足。最好笑係老David升咗佢後,故技重施,又日日叫佢去老蘭兼食飯,放假又約埋一家大細去打波,阿Jack本來已經唔鐘意玩呢啲,仲見到上兩件都係玩玩吓以為同老細好friend就死咗,食飯飲嘢全部背脊骨落。佢同我朋友講(佢地係真friend),有一次同老細David在老蘭坐咗三粒鐘,又未夠鐘食飯,講到無嘢好講,就將自己由細到大溝女的經歷講曬俾老細聽。連呢啲嘢都要出賣埋,阿Jack真係覺得天何太狠也。

不過就係阿Jack呢種在公在私都交足功課的心態,老細David好滿意,係咁指阿 Jack做嘢,就交出成績,而且阿Jack在鬼佬老細前從不居功,總部CEO、CFO來港佢唔係爭取出現,係爭取不出現,搞到David要逼佢出席,而阿Jack在老細面前好少講嘢,好似宅男一樣,咁David就好like佢囉。

另一方面,我朋友仲有個趣位,離職半年後,佢去咗另一間外資銀行打工,到生日竟然收到一枝Château Lafite Rothschild,係佢夢想之紅酒,你估邊個送俾佢,竟然係Ex老細David呀,你話搞唔搞鬼呢?

陸羽仁
回應(3) 我想回應
陸羽仁 BLOG 舊文