恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年7月22日 星期二

金手指 - 孫柏文 2014年7月22日

金手指 - 孫柏文 2014年7月22日

金手指:碳排要跟澳洲


■澳洲?幾年前開始抽碳排稅,成功將好多工業打殘,勁減碳排放。


國際標準對於孫柏文有如愛國愛港,非常有啟發性。我?有好多愛國愛港立法會代表支持??,都引入外國勢力去達致國際標準,例如落實競爭法?政府?澳洲搵番??人。橫掂一不做二不憂,我建議應該由澳洲召專家來港落實政策,令香港呢條落後?小漁村能達國際碳排標準。

燒任何?,都會有二氧化碳排放,連你我身體燃燒食物時都會,我?燒時就係叫呼吸。當年,我覺得前特首曾蔭權最KO?「飯民」?一刻,就係有關碳排放。有次?立法會答問大會,湯家驊從佢長居奧林匹斯山上?道德高地,殺聲震天咁衝來凡間問:「全球都關注碳排放,政府有乜政策?」曾特首聽完,就翻開文件夾,睇一睇答:「香港人均碳排放只係英國?六成。Next!」勁!即係冇政策都已經係人??學習目標。

抽稅打殘多個行業
如果係湯家驊定政策會點?當然學國際標準定個碳排稅,燃燒油、炭、天然氣等都要抽稅。港燈(2638)、中電(002)等先要加電費,抽水議員唔畀加。唔加就唔會減用電減排放,不過抽水議員、綠色和平唔會理。之後就係香港用最多石油?公司國泰航空(293)中招啦!香港要減排,只要通過數字遊戲就得,例如輸入電同將飛機升降外判澳門、深圳機場就得。

點解今日我話我?要學澳洲?因為人?人均碳排放係香港三倍,?幾年前開始抽碳排稅。非常成功將好多工業、農業、運輸業、發電等打殘,勁減碳排放。點知,?上次佢?冇篩選?普選下,選?個話到明會取消碳排稅?保守黨政府,亦?上周履行競選承諾,取消碳排稅。選舉大敗?工黨同綠黨就大力批評取消碳排稅。

睇番香港,最驚引入澳洲標準?最大阻力來自李卓人?工黨。最諷刺?地方,就係天下工黨一樣黑,一樣咁鄙視戴卓爾夫人,佢當年決定結束對冇效率煤礦?補貼,令碳礦工失業。原來戴卓爾就唔得,工黨們用碳排稅打碳礦工就天經地義。

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出



金手指 - 孫柏文 舊文