恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年8月5日 星期二

金手指 - 孫柏文 2014年8月5日

金手指 - 孫柏文 2014年8月5日

金手指:再升我都冇份


■大陸債務泡沫問題,反映成個資本分配系統唔work。


講真,孫柏文有冇好似好多人咁,成日抽陸東水?有。每次被邀做講座嘉賓,如果講到冇?講時,我會話blue sky未?

點都好,我同佢都要估未來,呢樣?係極難,所以我雖抽水,不過亦知自己也會被抽,每次?blue sky來笑,都係有同情及同感。今日講呢?,係因為陸東又發功,話個市好難穿25000點。

你問我,其實我今輪冇陸東咁大膽。我唔咁講乜?指數會去或去唔到幾多點,我就係唔參與今次?升浪。有?人話升市唔買好?,我只覺得唔識時,寧願唔賺。

大陸債務泡沫問題,係反映成個資本分配系統唔work,將辛辛苦苦儲起?資本掟入去會被焚毀、被貪去。放出?債對經濟百分比,已經直迫?爆煲國,大陸越遲搞掂,就爆得越大鑊。

你話擺平大陸個信貸泡沫,只要答到呢條問題就得,就係?人走數邊個??睇青姐胡孟青講銀行業引入民資唔簡單,我完全同意,因為係咪俾?民資蝕、賺、控制權先?三樣缺一冇得搞。

跟住仲有外國。歐洲發現,原來你係又救唔係又救?應該執笠?銀行,就會令?原本放錯貸款畀人?銀行家,有更多資本去輸。救完可以再救。?間葡萄牙第二大?聖靈銀行,根本唔係乜?個別事件,全歐洲都係呢?你推幾多錢入去,都係會幫你輸曬?資本焚化爐。而家就睇嚇邊個要一齊輸錢,同埋有冇擴散。

睇唔透點解熱錢湧入
美國就出現最經典跌市前跡象,即?高風險公司出?債券息口係咁升,即債券價跌,不過個股市就係咁升。一萬次出現,一萬次都要股價追債價。

如果咁多利淡因素,點解唔買跌呢?就係因為我睇唔透點解金管局日日印港幣去接外來湧入?錢,點解會咁多錢來?為乜?香港有乜?咁吸引,定係出面就來會打風?定係俄羅斯?有錢人調錢來?所以都係?句,我唔知25000點係咪見頂,不過佢再升都冇我份,我候機買跌。

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出



金手指 - 孫柏文 舊文