恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年9月22日 星期一

情陷夜中環 - 葉朗程 2014年9月22日

情陷夜中環 - 葉朗程 2014年9月22日

情陷夜中環:級數
■在沙灘漫步時單刀直入示愛,但卻被對方一口拒絕,肯定對方冇feel。資料圖片



學謝霆鋒,我靠在窗邊,看著另一半為我下廚。由細到大,都鍾意學謝霆鋒。講真,八十後的兄弟們,有邊個未學過謝霆鋒?留長頭髮、染金毛、彈結他、左耳穿耳環,一個揮手,一個微笑,都有值得學但好鬼難學的學問,他是我們這個年代的張國榮。

「你望乜??」另一半問。我望緊你煮?食,係唔係覺得好??「我淨係覺得廚房好細,你可唔可以出返去?」她老實說。所以話,下次搬屋,一定要整open kitchen。如果你是女人,給一個謝霆鋒望住你洗腕或下廚,你會是甚麼感覺?你需知道,謝霆鋒望一望你唔係人咁品。身為「謝霆鋒研究學」的博士生,我可以告訴你,他笑起上來的時候,那雙瞇起上來的眼睛,威力好比一百句綿綿情話。佢望一望你,「?」就肯定?啦,問題只是?爆定?死?分別。所以話,女方其實已經好收斂,俾霆鋒咁樣望一望,純粹走上前輕輕一吻這般蜻蜓點水就夠了。俾著其他飢渴型,一早成個人擒曬上去。

佔中反佔中、真普選假普選、伊波拉和地溝油,所有本年度最多人談論的話題統統加起來,也不及一男一女的復合來得哄動。從這則新聞的轉載次數來看,我有理由相信,他們兩個人的復合不僅僅是娛樂新聞,而是正正經經的「通識」材料。我最感興趣的不是這段新聞到底孰真孰假(因為都幾明顯係真),而是我們所有香港人的反應為何會如此一面倒。除?齊齊托高iPhone個價畀大陸人買之外,香港人近來實在好少咁團結。

四年付出不及一個眼神
曾經看過某電視節目,那個節目關於21世紀的男歡女愛。節目訪問一位嘉賓,我忘記她的名字,但我無法忘記她名字下面的「銜頭」,四隻大字──愛情專家。竟然可以為自己定個如此戇居的稱呼,連最基本的自我包裝也不曉,試問,她有甚麼資格當個愛情專家?諗諗嚇,愛情呢家?,其實會唔會有專家?

有,我覺得絕對有。有人把愛情說得很複雜,因為他們不明白愛情。舉個例,你有冇試過追一個人,追?好耐都追唔到?好奇怪,你好了解佢,例如知道佢鍾意食橙但唔鍾意飲橙汁、知道佢怕鬼但又一定要睇鬼片、知道佢食完雪糕會胃痛但又一定要食,然後你唔俾佢食就即刻同你反面,但無論你點了解佢都好,佢就係唔在乎你。又好奇怪,佢深井你灣仔,佢一句唔舒服,淩晨兩點,必理痛保濟丸幸福傷風素乜都帶齊,平時返工放工行到身水身汗就係為?慳幾蚊,你為?佢竟然飛?250蚊的士,但無論你如何隨傳隨到,佢就係唔需要你。Why,你是她肚裏那條蟲,甚至是她隨傳隨到的守護神,但她竟然不在乎你、不需要你,係唔係好奇怪?

然後,再奇怪的事發生在你眼前。公司新來一位男同事,他甚麼也沒有做過,完全不了解她的喜好,不曾為她隨傳隨到,他做過的,就只是輕輕地問了她一句:「偷你支塗改帶得唔得?」你親眼目擊,他們兩個狗男女在電光火石間你眼望我眼,就這樣,她,從此屬於他。究竟為甚麼,你出盡法寶也不能走近她一步,而他就只是偷了人家那支塗改帶,就已經可以順便偷埋佢個心?你可以做的也做過,幾乎為她呼出最後一口氣,死在她面前,她卻毫不動容。但另一個男人就只是如此輕描淡寫的拋下一個眼神,就把她弄得神魂顛倒。

四季酒店的Blue Bar內,一位男同事跟我和另一位同事訴苦,佢失戀。故事好簡單,佢鍾意?一位女同事好耐,而佢同呢位女同事係一齊?佢??舊公司轉過??。數埋數埋,佢同呢位女同事一齊共事?四年。?我?呢一行,個個都會轉?轉去,能夠一齊共事四年,唔係容易?事。為方便引述,我叫男同事Simon,女同事Mandy。

上個禮拜,Simon同Mandy一齊去旅行,因為佢?條team上個季度?業績真係勁到爆燈,整條team的同事一起到越南某城市慶祝,陽光與海灘。有一晚,Simon鼓起勇氣向Mandy表白。所有同事都回到房間,Simon就趁著這個機會,問Mandy有沒有興趣在沙灘「行多一陣」。Simon冇形容Mandy當時?反應,但係我諗Mandy都幾愕然。如果你見過Simon個樣,你絕對會明白,Simon完全唔似??會提出同人?沙灘漫步?男人。千萬別誤會,我唔係話Simon樣衰,而事實上佢一?都唔樣衰。

行到咁上下,Simon開始表白。我?識?有冇四年?「都應該有啦。」Mandy答。Simon搔搔自己的頭髮,再問:「你覺得我個人點呀?」從Mandy回答?反應,我估佢已經覺得勁奇怪。「好好呀,做乜無端端咁問?」Mandy這樣說。聽到這個答案後,Simon的膽量隨即膨脹起來,立即入直路。「咁你覺得我?有冇機會發展嚇?」他問。講真,當一個男人要問個女仔「有冇機會發展」?時候,其實已經代表佢絕對冇機會同個女仔發展。戀愛的交手過程,沒有可能存在這句對白。有得發展,一定感覺到,又使唔使問出口?

匹配與否內在更勝外表
Mandy答得簡單:「你介唔介意我直接??」Simon搖頭,不介意。「冇。」Mandy一個字講完,呢個故事亦都講完。Simon約我?出?飲?,其實只係想要一個答案:「我同Ivan,佢真係好過我?」Ivan就是那個,求其問Mandy一句「偷你支塗改帶得唔得」的男同事。你一定以為Ivan是那種風流倜儻的情聖,完全唔係。佢皮膚唔好、單眼皮、著埋寸半高?皮鞋都仲要矮過Simon。甚至乎,Simon肯定搵得多過Ivan好多。但兩個人能否走在一起,或者會否長久,決不是真的好像八卦雜誌般比一比較就可以,三圍年齡身家體重,邊個贏得多?就可以KO對手。No,唔會係咁。

兩人是否匹配,不是外表話事,而是由內在的級數決定。你看謝霆鋒這趟復合便知道,外表幾襯都冇用,真正的男神,追求匹配的級數。有?女人好鍾意問:「我靚?定佢靚??」講真,問得呢個咁冇級數?問題,你幾靚都冇用。

葉朗程
【動LIVE】萬人罷課蘋果全程直播:
和平佔中: http://occupycentral.appledaily.com
YouTube: http://bit.ly/occupycentral

葉朗程
情陷夜中環 - 葉朗程 舊文