恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年10月27日 星期一

情陷夜中環 - 葉朗程 2014年10月27日

情陷夜中環 - 葉朗程 2014年10月27日

情陷夜中環:魅力遊戲
■胡孟青是眾多財經評論員當中,表現信心十足,充滿魅力的一位。資料圖片



絕不是想補鑊,更沒有擦鞋的意圖,純粹想本著良心說句心底話:如果你問我,要在芸芸財經評論員當中,選一個我認為最有叫座力和說服力的,我諗都唔使諗,胡孟青。

誠然,我無可能睇過或聽過曬所有財經評論員?表演,但最有代表性??幾位,心裏總有點印象。That"s right,只是有點印象,但就是那一點點印象已經足夠。如今是2014年,資訊以超音速之快互相傳遞,睇人又好,識朋友又好,已經無乜時間坐?度慢慢分析深入了解,好多時候靠?丁點兒印象,就已經要make a call,and of course,ideally,make the right call。叫座力和說服力加起來,就是魅力,而我說胡孟青是全香港最有魅力的財經評論員,肯定是個right call。

我不想整篇文章也在胡孟青前胡孟青後的,所以有關青姐的成功之道,想在三段以內作個總結。五十日移動平均線?邊,?條陰燭插?邊,呢條陽燭又棟?邊,一號仔五號仔八號仔,跌穿邊個位大行就會沽。

越有信心就越多信徒
財經評論員??去去都係?幾句,講中???就廿幾年前都?返出?威,累到人返屋企搭車都無錢??就時運低乜都記唔到,有邊個財評唔係咁?講真,就算係咁,so what?因為private banker都係咁,超級富豪都係咁,政治家都係咁。唔通,叻??收收埋埋,瘀??先拎出?講?如果你真係好事不出門醜事傳千里?種人?話,你真係非常之獨一無二,係獨一無二咁戇居。

講到青姐咁有魅力,咁青姐講??,同其他財評有乜?唔同?答案係,無乜唔同,差唔多一模一樣。咁係唔係青姐睇個市睇得準??呢個,我唔敢講,你可以問番聽過青姐意見而買股票?散戶。既然乜都唔係,咁青姐叻?邊度?兩個字,信心。為?寫呢篇,我做?少少功課,去Youtube睇?青姐以前一?財評短片。

那時候的青姐,已經有今天清脆的聲線和專業的語氣,但眼神還是有點青澀的含羞答答。「咁存?錢入?,呢?銀行都要識得搵個渠道去放款喎。」青姐說得溫柔,清純得像個剛在教育學院畢業的幼稚園教師,低一低頭,又望著鏡頭笑一笑,「卡娃衣呢」,但完全沒有今天的氣派。然後青姐一做就是這麼多年,她的粉絲以不尋常的速度上升,原因肯定不是她比以前更專業,而是因為她越來越有信心。真係要扮一扮鬼仔,因為我唔知中文點講,但青姐今天直情建立了一種effortless style,透過大氣電波也可以感受到她灼熱的自信。越有信心,她就說得越精采,越精采,就越多信徒。

我從來不認為自信是與生俱來的,你看青姐,走過這麼長的一段路,才醞釀出今時今日的霸氣。當年的我也是一樣,在私人銀行當暑期工,唔好話對住大老細,我對住年紀比我大幾年?所謂supervisor,已經有?口震震,就跟那時候的青姐一樣,含羞答答,「卡娃衣呢」。原因好簡單,初??到,個人好無信心。對住班朋友就話牙擦擦?,要我對住一個二個經驗豐富?金融精英,我真係驚到連?部影印機都驚?錯。

學聯超班高官輸尊嚴
很自然地,我把當年的我投射到一班學聯成員身上。大佬,你??自己地頭,?其他學生面前,梗係可以嗌曬口號係威係勢啦,但對住班政府高官,你?得唔得呀?幾十年政治生涯,由AO做上??又有,做資深大律師?又有,你?幾個?仔?妹,牌面都輸曬,仲學人對話?就舉岑敖暉為例,他還沒參與社會運動之前,只是一個得閒打嚇機、打嚇波、上嚇高登?宅男,所謂的政治經驗佢有幾多?頂多三年。喂,只是三年貨仔,想同人?三十年功力玩埋身肉搏?未瘀過呀?

點知,原來未瘀過?,係邱局長。你?唔好鬧佢,對話期間,我睇得出佢真係好畀心機聽對家講?,眉宇間,我睇得出佢個腦真係?度load緊,但可惜佢真係load唔切,對話開始?冇半個鐘,佢個樣已經好似load到得番半格電咁。江華就更加唔使講,人?一開波佢就已經熄?機。點解邱生同劉生會搞成咁?講真,爛船都總會有三斤釘,我點都唔信佢?真係冇準備過,一兩頁A4紙?對白梗會有?,但係佢?全場靜坐,係因為佢?冇?信心。

我明,學聯那邊,尤其是岑敖暉和梁麗幗,的確打出超水準表現,咁但係你?都唔使驚到咁?。佢?幾個,?仔而已,對住一班?仔,你兩個都可以冇信心到咁?大哥,你?開始入政府做??陣,?幾個學聯仔先??出世咋。現在終於明白,為甚麼要政府代表我們向中央提出訴求,是如此困難的一件事。你對住班後生仔都驚到咁,如果習主席企?你面前,你仲唔當場休克?我交咁多稅畀你,你平時冇乜貢獻我都唔會投訴,宜家難得有場免費戲睇嚇,我身為納稅人一定支持政府?。但估唔到你連對白都懶得念一句,你係唔係應該考慮向納稅人回水呢?

好耐之前有齣電視劇,羅嘉良飾演?葉榮添有句口頭禪:「乜?都可以輸,信心唔可以輸」。曾經到瑞士開會,聽過那邊的高層說過一句話,絕對值得細味咀嚼。她說:「自信的價值,就是它能夠讓你在反對你的人面前,仍然保持著自己的魅力,從而繼續獲得他們的尊重。」一個人出來社會做事,怎可能得到所有人的認同?從政又好,打工又好,一定有人支持你,也一定有人反對你。失去支持,你都仲可以繼續玩;但當你失去尊嚴,你仲邊會有面繼續玩落去?

葉朗程

葉朗程
情陷夜中環 - 葉朗程 舊文