恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年12月23日 星期二

金手指 - 孫柏文 2014年12月23日

金手指 - 孫柏文 2014年12月23日


金手指:梁齊昕點爆紅


■如讀者有跟本欄早前推介沽日圓,應可體驗出悶聲發大財嘅原理。 資料圖片



投資市場又再陰陽怪氣。首先睇貨幣政策,聯儲局放風講啲唔講啲,唔似快加息,人民銀行早前減息,又搞到大家覺得放寬應為主流,咁照理就應該一注獨贏買嘢升。不過,睇啲花旗國長期國債,息口係咁跌,同時公司債息又係咁升,示意最聰明嘅錢搵地方避難,避經濟逆轉帶來嘅走數風險。好啦,如果啲公司會有機會走數,啲股票又應該會跌,不過喺花旗國又長升長有。

病市中沽日圓穩賺
大陸又係咁。睇喺上海銀行與銀行間互借錢嘅利息,銀行又似乾塘,甚至人行早前減息後令公司借錢反而貴咗。喺咁嘅大環境,股票特別係國內啲股票又冇理由升,但又真係好硬淨。呢啲大勢仲要成個12月都係咁,睇恒指噚日收市,其實同一號嗰日差不多位,但由嗰日至今已有千五點波幅,問你點炒?

有見及此,不得不講句孫柏文喺病市倍感安慰。因上周二我都講過,打生打死,不如唔聲唔聲穩賺。度股票咁辛苦到頭來成個12月至今得個吉,不過如果你跟我嘅推介,一注獨沽日圓,仲要好似我話喺臨日本大選前加沽,已經穩賺。雖然咁樣部署,會令嗰啲視投資為精神寄託嘅人好悶,不過就體驗出悶聲發大財嘅原理。

最後,我睇咗友報獨家訪問梁齊昕,佢就直認有想過做model。講真,老竇阿媽係邊個冇得揀,不過如果有啲牌一生出就有,亦唔怕打出來。我絕對覺得梁齊昕有能力做港版Kim Kardashian或Paris Hilton。

大家唔好笑嗰兩位為「得個出名、冇料到」,佢哋呢類人其實叫celebutante。Paris憑贊助商品、做「職業賓客」等,收入超過7億元,而Kim就有個遊戲app對上一年收入超15億元。而作為一個睇過梁齊昕內衣照嘅人,我覺得佢個名、故事、經歷足以爆紅大中華。現萬事俱備,只欠春宮自拍片「被盜」。

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文