恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年12月2日 星期二

金手指 - 孫柏文 2014年12月2日

金手指 - 孫柏文 2014年12月2日

金手指:如何侮辱後生仔


■港股急跌,有可能純粹係市場已無買家,得番?人不問價沽,形勢險惡。資料圖片



「無端端」、「局勢緊張」、「又話人行有?搞,仲估係加印,點知係鋪路畀銀行執笠?有上限存款保障計劃」……嘩!真係有冇搞錯!噚日孫柏文問100個人,得到100個對於點解跌620點?唔同解釋。真係搞到我好似湯家驊個做人態度咁,百思不得其解。

市場無買家先得人驚
當然,睇曹Sir曹仁超個解釋最合我心水,因為始終我?特區係美元區,佢?尚未再印鈔,所以資產價格下跌係最合情理。而噚日呢種跌勢,表面冇壓倒性理由,先至係最令人嚇驚,因為可能純粹係市場上已無買家,得番?人不問價沽。仲要係連中、細價股一樣遭殃,買家罷市味極濃。

無買家亦可能係因為世界經濟唔掂,但你填鴨式教育出生,睇埋?官方數據所以話冇,但係齋睇油價,無供應地有大事幹增產下都跌到一個七皮,對我來說,已經係世界經濟表現?最佳反映。當年1997亞洲金融風暴,只係?東南亞為主?發展中國家出事,油價都跌超過一半,差不多跌穿十蚊一桶油。當年我?美國讀書,一加侖最用心提煉?電油,平過一加侖水喉開?礦泉水。

?咁?經濟環境下,班?人、勇士仲衝入去麻目咁買?航運股,真係祝佢?好運。若呢班航運公司跟?「最先進級投行」?管理模式營運,分分鐘?90蚊美元一桶?價對沖曬?石油成本,到時出業績不但冇得話大賺,分分鐘仲要發盈警。

最後,我要同大家分享如何侮辱?後生仔女。上周走?去葵湧工業區,訪問?今期最紅年輕人刊物、我都係供稿單位?《100毛》,製作人全部清一色80後。我問:「咁你?算唔算係獅子山精神呢??工業大廈租個位,跟住瘋狂諗橋??,造出來後?出街賣,你?同黎智英、劉鑾雄有乜分別?只係佢?車衫造風扇,你?就做雜誌。」其他問題多多?講?佢?,即時靜曬唔想答。原來,對於後生香港人來講,俾人話佢就係獅子山精神,原來就係最大侮辱。

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文