恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2015年5月26日 星期二

金手指 - 孫柏文 2015年5月26日

金手指 - 孫柏文 2015年5月26日


金手指:邊個輸到除褲


■上周股市至爆新聞,必定係漢能薄膜跳水直插事件。 互聯網



上周股市至爆必定係漢能薄膜(566)跳水直插事件。漢能就係做佢哋聲稱史上最強太陽能嘅嘢。唔好話呢間我連太陽能板塊都唔多理,因我唔信一啲要補貼先能生存嘅工業。睇到呢到你可能會問,咁你又講漢能?係咪想做財經版

嘅「吸濕大笨象」,有孫柏文冇風濕咁抽水?其實,今日講漢能嘅原因係因喺5月6日,前輩周顯兄喺本報專欄講我同呢間公司。周顯兄同我喺一份財經雜誌參加一個投資比賽。

風大垃圾都吹得起
但喺嗰個投資比賽眾參賽者中得一個人,即我,有拋空股票,仲要我拋空嗰隻就係漢能。你可能話,都唔識太陽能點拋空呀?講真,我第一次留意漢能,係喺《蘋果》即時新聞睇到話漢能市值超越三千億元。一睇,嘩咩料呀?佢做乜可以市值直逼長和(001)呀?根據周顯兄話,原來除咗我之外,好多大鱷都拋空呢隻股票,仲要有好多外國實力傳媒踢爆過佢啲衰嘢。但周顯兄話我哋呢啲人全部都會「輸到褲都要除埋」。周顯兄篇文出街前嗰日漢能收7.36元,一路橫行,跟住就上周一嘢跌穿4蚊停牌。我呢啲咁鍾意認屎認屁嘅人,梗係即時瘋狂周圍喺facebook、友報等,係咁抽周顯兄嘅水,問:「今次邊個要除褲?」不過經過幾日來嘅沉思,我今日要為周顯兄平反。

睇佢篇文,佢從冇話過漢能啲產品好堅,連啲數都冇話ok。純粹係因市場對該公司股票嘅供求關係,有如青姐胡孟青金句,風大起來,垃圾都吹得起。我只係覺得,佢市值最大時,唔通真係再倍升咩,升多四倍,就同美帝通用電器GE睇齊。我就賭佢升唔到嗰個位,故用四之分一嘅錢拋空,而佢最後因冇力印鈔買貨而股價爆破。論值博率,拋空係好難。聽藺常念藺大師話,有對沖基金喺兩蚊樓下已拋空,就當佢未平倉,插水跌落來後嘅三個幾股價,都係蝕到飛起。有如周顯兄話齋,都仲係「輸到褲除埋」。6蚊先拋空嘅我,係純粹好彩。

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文