恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年3月1日 星期二

智取大市 - 晉佳 2016年3月1日

智取大市 - 晉佳 2016年3月1日


智取大市:人類爆煲有往績


■瑞信陶冬指未來10年地球出現「低增長、低通脹、利率及低貿易增長」。 資料圖片



最近瑞信陶冬接受某雜誌訪問話,未來10年地球出現「低增長、低通脹、利率及低貿易增長」,原因係QE時代令實體經濟遠遠弱過金融資產復蘇,分析邏輯絕對完美無瑕。講到咁長遠,上述情況發生嘅

前提,係環球各國喺10年間完全諗唔到改善問題嘅方法,悲觀劇本先會出現。人類喺絕大部份情況下,試圖解決問題,尤其係領導人級別,佢哋往往諗到比我哋凡夫俗子更高章嘅方法,引領一條新出路。所以,第一件事我選擇相信人類嘅能力。

遠嘅唔講,近嘅,就有美國人示範畀大家睇,點樣喺牌面上幾乎不可能之下,逃出金融海嘯,呢點唔重複。不過,QE當然有後遺症,眼前就係如何推動實體經濟增長,呢下難度絕對唔比應付金融海嘯為低,但對美國嚟講,係一場考驗,有機會解決,有機會拖延,雖然亦有機會失敗,但絕非絕對會完蛋。第二件事我信往績。喺過去危機邊緣之下,成熟金融市場嘅元首多數有化腐朽為神奇嘅能力,所以主要金融體系重新洗牌再建立,少之又少,近代史當中就係上世紀20年代經濟大蕭條,當時大家合力摧毀金融體系。

呢一刻,最接近自我摧毀嘅大型金融體系,就係中國,我偏向相信唔會,亦希望唔會,即使會,對全世界嚟講,唔會係世界末日。去到關鍵時刻,我信以上事情,多於邏輯。

晉佳
https://www.facebook.com/advanceguy1/

晉佳
智取大市 - 晉佳 舊文