恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年8月15日 星期一

不問價追 - 小炒王梁心欣 2016年8月15日

不問價追 - 小炒王梁心欣 2016年8月15日


【不問價追】DBC的1000天(小炒王梁心欣)(第85期)

2016-8-14 18:00:15


「1000日」絕對無誇張,三年前,即係2013年嘅8月我正式在數碼港返DBC嘅財經台。如果有留意開我嘅人都知,2013年嘅年頭我已經轉咗做freelance,直至8月嘅時候,

受到大當家馮淑眉嘅邀請,我正式進入咗電台,即係DBC數碼電台。我除咗做過電視台的工作,我確實無返過電台工,只係以前曾經返過商台嘅《星火燎原》做客席主持。

返工第一日,我已經覺得好唔容易,嘩,一來數碼港相當之遙遠,二來係我從來未試過一條氣要講兩個半鐘頭!我即時諗起陳奕迅嗰首歌嗰一句歌詞「喉嚨痛得要死……」喂,你會話,唔係喎,以前你在電視台都係一連講三個鐘㗎啦,咁電台有咩分別呀?電台你係冇得偷懶,1秒鐘嘅deadair都唔可以有!呢個係我自己畀自己嘅目標,你飲水、睇手機都會令到人哋以為你消失咗,電台唔同電視台,電視台用畫面分散你的注意力、用嘉賓嘅靚樣分散你注意力,所以入電台係一個新挑戰。

可能係我天生鍾意講嘢,第一個星期左右,我已經開始習慣唔唞氣一連氣咁講落去,我好多謝當時願意來數碼港同我做節目嘅嘉賓,因為佢哋在中環、上環、銅鑼灣過嚟都係非常之塞車,仲要係開市嘅時間,所以我對佢哋絕對有份尊敬。好多人話喺數碼港返工有個優勢,得閒去草地度瞓下囉,之後又可以好悠閒咁行下。Sorry,我從來都一收工就出咗去,同人食飯啦、應酬啦、睇住個市,所以我都係放假先至享受到數碼港嘅優點。直接搬去灣仔嘅電訊大廈嗰刻,我係非常之興奮。因為我哋嘅設備真係非常之完善,靚房靚咪,過多半年仲幫我哋做咗套電視嘅系統,只要你打開個Apps,就可以聽到聲、睇到畫面,其實我覺得個投資係相當自大。

DBC畀我嘅創作空間相當之大,每個朝頭早都係我自己準備嚟緊三個鐘節目嘅資料,其實都可以咁講,係「任我講嘢」。你諗下公司對我的信任度好高,所有嘅鋪排,所有講嘅冧巴,正常都要得到公司嘅允許,呢度就唔需要,其中,《小炒王國》係我最喜歡的節目。

起初,《小炒王國》唔係一個定期節目,係我有心水冧巴先至會推。因為我覺得如果將個節目定性為一個定期節目,即係每日要我提供一個冧巴,其實係有難度,因為我唔係一個為推冧巴而推嘅人,所以開頭係不常規嘅一個節目,做咗無耐,大當家話:「不如你日日做啦,因為睇收聽率,真係非常之受歡迎。」

每日做都是我嘅壓力來源,直至我見到開始多人睇多人開始聽,我就好認真,在九點半之前就會諗定一個冧巴,咁當然都試過市況唔好,我係冇推冧巴,順便講下啲投資心理,同大家分享一啲投資嘅心態,自由度的優點令我真係好鍾意《小炒王國》呢個節目。

就算連請嘉賓,監製建議我搵返同我夾嘅嘉賓一齊喺節目度吹水,我諗當時我做主持都做到一個受尊重嘅地步,所以DBC呢三年,我同所有嘅同事都相處得非常之愉快。我諗唔到有咩公司會為咗世界盃跳一場大形舞蹈,同其他台的主持會透過公司活動而熟絡,甚至在走廊行開行埋都會大家笑笑口、傾嚇偈咁,呢一個係我對DBC最唔捨得嘅地方。

開頭啲人擔心我去咗個人氣唔夠嘅地方,會唔會令自己少咗幕前的機會,答案係否定的。我透過《贏盡全場》同埋《小炒王國》呢兩個節目認識到更加多鍾意投資嘅朋友,更加開心係,喺Facebook嗰度佢哋都會同我講,希望將來在另一平台再見到小炒王。有乜嘢新方向?甚至會唔會繼續落去呀,小炒王暫時都未有定案,不過一個咁鍾意講嘢嘅人,我都相信我會繼續落去。

講得難聽啲,唔講嘢我都差唔多會死,所以好慶幸有一份工畀我寓工作於娛樂,可以自己玩啦,同人哋交流啦,講真,好細個時候我嘅志願係做一個DJ,因為我覺得我可以透過聲音同人哋溝通係我最大嘅優勢,結果我如願以償。在此我好多謝大佬羅燦、Mable、添哥、馬Sir、火燎森、棋亮、朗唯、Joe Lee、陳承龍、Sky sir、George、珠珠、Ryan、Ben、Ken、珊珊、Toy、Nicole、至君、小米、雪雪、一眾P.A、幕後同事(排名不分先後)。

後會有期、江湖再見。
不問價追 - 小炒王梁心欣 舊文
來源 source: http://www.winmoney.hk