恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年12月4日 星期日

不問價追 - 小炒王梁心欣 2016年12月4日



不問價追 - 小炒王梁心欣 2016年12月4日


【不問價追】小炒王國復活(小炒王梁心欣)(第101期)

2016-12-4 15:00:22


我小炒王要借一借《港股策略王》呢個平台宣傳下自己。如果有睇開小炒王梁心欣Facebook 都知,「小炒王國」在12月正式復活,好好彩咁追上「深港通」尾班車,等我可以同大家一齊炒股,起碼有個伴麻。

好多人都問我喺邊度有得收睇?今次小炒王又做創辦人啦,仲要全港首創用Apps睇直播,隨之而來Facebook、YouTube、WeChat、甚至部份內地網站都可以收看。由於平台係自己嘅,絕對可以暢所欲言,繼續自有風格,一齊分析同研究股份。由於成個節目得我一個人,相信出力會加倍,所以先以一小時節目會一會大家,等平台有更多支持,先再出加長版吧!

節目名稱「tasty money」由我命名,意味著搵錢是何其滋味,何其有趣的,希望大家可以從數字上搵到趣味,唔好覺得做股份分析又悶又累!Tasty money 內包含了「小炒王國」以及寶盛證券特約的「小炒倉」,倉位由廿萬起家,適合一些初出茅廬的朋友仔參與,等大家唔好覺得買股是有錢人的遊戲,適當地投入市場。

咁當然唔少得我一眾的股友嘉賓,羅尚沛、盧志明、Sky sir 、孫柏文、火燎森、李兆富、歐陽一心、棋亮、魏力、唐牛、蔡進、陳鳳珠、諗sir、梁傑文等等等等,(其實我一頭煙,未約曬),佢哋基本上都冇問過我節目搞乜,就已經應承上來做嘉賓,所以絕對係畀面我,在此感謝一眾好朋友。

呢檔嘢搞起上嚟勞心勞力,由搵廠、搞節目內容、起埋個廠,仲有解決好多好多技術問題,都一手一腳搞掂,真係累到嘔。搵廠搵到我想喊,因為又要租得起、又要樓底高,我真係經歷史無前例的氣餒,所以最後都搵到適合的地方,我係非常開心。不過呢種辛苦,同空閒以及「口痕痕」冇嘢講嗰種辛苦,真係冇得比。因此特別感受到兩年前港股策略王埋班嗰種苦況,先多謝社長陳承龍兩年前對我的關顧,等我唔使搵office 搵得咁辛苦,好多事情都由佢一力承擔,唔使我兩頭走,我完全感受到佢當年的辛勞,在此謝過。

我無因為起新公司而離開策略王,大家唔好誤會,我會繼續同策略王與時並進,走向高峰。新公司係走live show 路線,待東風一到,節目會更加豐富豐盛。我堆朋友點都走唔甩,會繼續仗義相助。新節目會遊走埋內地,所以有機會以普通話示人,希望大家頂得住。

特別多謝幕後功臣,我的拍擋,前期工作靠曬佢,希望我的表現唔會令佢失望。由於1/12開波了,我反而沒有緊張,竟然有無比興奮,我只係希望一齊順利,始終我都在電視大,做節目應該駕輕就熟,希望大家鍾意全新的視頻體驗,由梁心欣帶畀你全新的觀看習慣!網上見!

不問價追 - 小炒王梁心欣 舊文
來源 source: http://www.winmoney.hk