恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2017年3月12日 星期日

實力取勝 - 陳承龍 2017年3月12日

實力取勝 - 陳承龍 2017年3月12日


【實力取勝】教你點揀強勢股(陳承龍)(第115期)

2017-3-12 13:00:29


話咁快又一個禮拜,剛過去呢個禮拜嘅市況其實係幾悶,大價股冇乜太大焦點,極其量炒嚇啲內房股,不過,我覺得個市底已經算係唔錯,有啲整固格局嘅感覺。更關鍵嘅係,市場開始多咗人睇淡,連早前睇今年恒

指40000點嘅青姐,都好似縮縮哋,喺佢日前在《AM730》嘅專欄度都入丁蟹數,喺咁嘅格局下,小弟反而幾放心個市仲有得升。

上周日,小弟去咗一個由另一間傳媒搞嘅投資講座,講真,平時啲投資講座我好怕去,因為幾悶嚇,不過今次呢個一定要去,因為係我師傅陸文第一次出嚟喺公開場合講嘢,事實上,陸文喺信報筆耕超過40年,但係從未出嚟見過人,難得師傅邀請小弟,梗係要畀面啦。

臨開場前,師傅話原來想拉埋我上台做小小分享,因為佢話,今次議題係想從人嘅性格開始講起對做投資決定嘅影響,當然,最後我冇上台,始終大家係不同媒體,可能有少少唔方便。事實上,每個人嘅性格係會影響佢唔同嘅投資決定,而呢方面,我以前都喺呢度略為提過,就係話,就算我畀同一隻冧把你哋,但可能因為唔同人嘅性格甚至乎運氣而有不同嘅結果,有人喜歡走短線,兩格就食,有啲人喜歡揸長食到盡,有啲硬係喜歡等佢升咗先嚟高追,所以性格係好重要。

點解陸文咁多年唔出嚟講嘢,點解今時今日先出嚟講嘢,一,我估係時代嘅變咗,媒體都要多搞呢類型嘅Marketing嘢,二,呢個係陸文自己講嘅,就係當年佢應承咗曹sir會一齊出嚟講嘢,曹sir講多啲中長線投資部署,而陸文就會多講一啲佢最強嘅中短線投資部署,可惜,最後曹sir走先,而今日陸文出嚟講嘢,某程度就係補返呢一個遺憾。

正如上述所言,陸文就係以中短線部署見稱,而當日佢就教咗大家點揀強勢股,就係睇相對強弱指數(RSI)同成交嘅配合嚟揀股,老實講,佢十幾年前已教過我呢招,不過我冇同大家講過,而其他招數如單日轉向博反彈,都其實係佢以前教我嘅。

嗱!始終呢招RSI配合成交嘅搵強勢股落鑊係陸文創嘅,所以我都係唔太方便再攞嚟講,總之,當一隻股嘅RSI可以維持一個高水平,而且又有成交支持嘅話,就係強勢股,未必如坊間所言嘅超買,而通常有成交支持嘅,即有醒目資金入咗場,點都有後著,不過,我都係講到呢度算啦!因陸文話太多人知呢招,就通常會失效,所以有睇我呢篇文嘅你,有福啦。如果想知多啲點用RSI揀強勢股,可以等嚇,因為我知陸文可能會遲啲開班授課,到時大家可以跟進嚇。

不如咁啦!陸文畀咗一隻近期符合曬佢呢招條件嘅強勢股過我,就係雅居樂(03383.HK)。嗱!你哋自己睇嚇幅圖,睇嚇個RSI同成交嚟參透嚇啦!講完。

實力取勝 - 陳承龍 舊文
來源 source: http://www.winmoney.hk