恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2017年4月25日 星期二

金手指 - 孫柏文 2017年4月25日

金手指 - 孫柏文 2017年4月25日


金手指:中資搶地誰怕誰


■內地商人來港高價搶地,是否成為最終贏家,仍未分曉。 資料圖片



法國總統選舉,第一輪投票結果,第二輪將是女版特朗普大戰男版希拉利。冇人預會爆冷,睇歐元大反彈就知,除咗我最喜愛嘅本港陀地研究所GaveKal長老Charles Gave。佢話勒龐贏硬,起碼市場仲係

嚴重低估佢嘅勝算。

橫掂大陸中央收緊水,我又覺得Charles Gave超有point,所以股市呢排都係睇嚇算。

至於樓方面,我落筆前睇到本報訪問「最佳分析員」蔡金強,佢話香港陀地地產商老啦,所以保守;大陸嗰啲個個後生,所以進取,佢哋來港買地出價贏曬。孫柏文只可以話,受保護動物離開動物園搵食,睇嚇會點啦。陀地地產商或者因代價太大,唔想飲啲國家餵飼員嘅奶水,所以點都係冇得鬥。

個個(包括香港好多人)都話𠵱家啲陀地地產商,都係因當年英資撤、華資上所以發咗。我就覺得經得起70年代石油危機、80年代初嘅聯儲局廿厘息、中英會談、八九六四、97亞洲金融風暴、沙士、次按海嘯等遭遇,對出價同風險管理,應該係會好過啲得個升字、被嚇嚇印人仔救、「做一日英雄好過做一世烏蠅」嘅進取發展商。點都好,一日故事未到終結,一日都未知鹿死誰手。

大家(特別係填鴨式教育既得精英)成日都話:「麵粉好貴,麵包價大鑊了!」真係好離地咁唔知日日都有麵包舖執笠,因賣麵包冚唔到麵粉成本。佛利民有冇話港元會被人仔取締而消失我就唔記得,不過佢就話過通脹,永遠喺咩地方都係貨幣供應太多嘅問題。人行印錢,結果特區財政因賣地豬籠入水,我作為香港人真係多謝曬。

希望第時呢啲心中有團火嘅大陸買家,唔使同特區政府講數,爆破後要求加大地積比,之後賣發展權畀今日好老、冇活力嘅陀地地產商喇。路遙先知horse power!

孫柏文
獨立股評人
http://www.fb.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文