恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2017年5月22日 星期一

經濟客艙 - Captain Cool 2017年5月22日

經濟客艙 - Captain Cool 2017年5月22日


經濟客艙:我無法一炮過買樓


■樓價升到離曬地,而家追入怕坐艇,唔追又怕後悔。 資料圖片



「我唔係貪錢嘅女人……點解要講到我係一個貪錢嘅女人,以前唔係,依家唔係,將來都唔係。」

呢句就係Natalie同Tony仔最後嘅說話,Tony仔亦冇刻意挽留,由得Natalie

轉身走。今日坐低同Tony仔飲杯嘢,飲乜落肚唔重要,重點嘅係有個地方,畀佢釋放內心嘅不快。

「Natalie話我畀唔到佢要嘅安全感,又話我人生冇目標,連畀佢一個家嘅感覺都冇。」

講真做Freelance設計師嘅Tony仔,每個月收入時高時低,多好時候更係餐搵餐食餐餐清。「我好驚,Natalie時不時Whatsapp我新盤嘅新聞,佢果種強烈嘅買樓慾望,已經撲熄曬對佢嘅幻想。依家樓價升到離曬地,唔敢去,又怕將來後悔;心口掛個勇字去入市,又怕坐艇;你估個個屋企,都好似前日海之戀果位睇樓客咁,隨時拎七位數出嚟、一炮過買樓咩?食、住、行係人生嘅基本需求,我好驚Natalie有一日會問我,食飯,係唔係人生追求嘅目標。」

不過,Tony仔被飛嘅係另有因由。
話說Tony仔今年應承畀Natalie生日驚喜。生日當晚,Tony仔喺事先冇預演下,喺11點58分連同一個磅半嘅雜果忌廉蛋糕,去搵前女友Natalie,踏正淩晨12點按門鐘,畀前女友驚喜。金牛座嘅Natalie,最鐘意食甜品,見到Tony仔送上嘅驚喜,初時開心,後來傷心。「都跟咗你兩年,原來喺你心目中,只值一個百五蚊、茶餐廳嘅雜果忌廉蛋糕。」男人日日都可以懶,但女友生日點都唔可以hea過就算。懶極都可以落超級市場買盒料,焗個餅出嚟,誠意搭夠。

如今Tony仔,女又冇,樓又買唔到。幾時都話,男仔唔夠世故係一種罪。

Captain Cool
https://www.facebook.com/seeforcaptain/
本欄逢周一刊出
97年主權移交至今,香港前進還是倒退?「蘋果」與你細數廿載風雨。

【回歸二十年】專頁:http://hksar20.appledaily.com.hk

Captain Cool
經濟客艙 - Captain Cool 舊文