恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2018年6月19日 星期二

亮說亮話 - 湯文亮 2018年6月19日

亮說亮話 - 湯文亮 2018年6月19日


亮說亮話:甚麼人要搵明燈


■沈大師常被散戶視作明燈。 資料圖片


在一個世界盃估波論壇,沈大師與我亦在其中,經過4日4場比賽之後,我連贏4場,大師就一勝三負,論壇中有人話不需要考慮,只要搵大師做明燈便可以,令到大師甚為煩惱,佢話做燈做到厭。

大師不是澳門人,不知道一件連澳門也未必知道

關於明燈的事。甚麼人要搵明燈,就是那些輸到驚,但又要繼續賭的人。如果是順風順水贏緊錢,點解要搵明燈指路。所以,搵明燈指路的人,其實比做明燈的人更慘。

賭錢的人十賭九輸,根本不用搵明燈,只要隨便在賭場搵一個賭徒,當他輸清光,搵他做明燈的人就會贏到盤滿缽滿。

我在農曆年初與大師一起做有線節目,節目名稱是「兩盞明燈耀股樓」,有聽眾話今年會買樓,因我睇淡樓市,我奇怪那位觀眾點解要等到供應大增、利息上升時才買樓,他的回答是因為我在過去很多年都睇好樓市,而他一早已經認定我是明燈,我睇好樓市令到他不敢買樓,到了現在,我睇唔好樓市,他就夠膽買樓。

我不大了解他的概念,或者他並不是頂白,而是頂紅,想唔輸死都唔得。事實上,投資股票與買樓是有別於去賭錢,投資是可以締造雙贏局面,毋須刻意跟紅或者頂白,只要跟著自己實力以及概念去做便可以,有運固然是好,就算無運,只要有能力捱過難關,到最後都是勝利者。

大家記住,話要搵人做明燈,即是話畀對方知道,自己比他更慘,要靠他打救。

湯文亮
mailto:jacinto.tong@gmail.com
本欄逢周二刊出

湯文亮
jacinto.tong@gmail.com
亮說亮話 - 湯文亮 舊文