恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2018年7月17日 星期二

金手指 - 孫柏文 2018年7月17日

金手指 - 孫柏文 2018年7月17日


金手指:重注買俄鋁博解禁


■俄鋁對上幾個交易日異動,可能係香港圍內炒友自己衝入去。 資料圖片



特朗普喺芬蘭見普京,烏克蘭、敘利亞等,都一定會喺議程上。對我哋香港股民來講,最切身莫過於究竟花旗國政府對俄鋁(486)嘅制裁,會否撤銷。

孫柏文唔知特朗普啲幕僚有冇偷雞買貨,不過對上幾個交易

日,俄鋁確實升咗一成幾。當然,呢個升幅可能係因我哋香港圍內嘅炒友,自己懶醒咁衝咗入去。博嚇高峯會後有個蜜月期,炒一轉。

你知啦,就算一國兩制話到明我哋冇得管外交,都唔知點解好多香港人都喺大學狗衝咁讀「國際關係」。可能讀書千日,用在一trade啩?

花旗國政府,其實由佢哋喺四月宣佈話會制裁俄鋁後,已經兩次推遲落實日。根據我嘅明查暗訪,我一路都見佢哋冇停過產。喺上周,佢哋亦公佈咗近月啲出貨數字,肯定咗我啲消息。

咁喺現價買唔買?對上一次宣佈嘅制裁大限,將會喺八月初。我深信,生路,就一定放,只係幾時。計落就應該係差不多𠵱家,七月中買貨博解禁消息。對上兩次限期我都係咁諗,不過就冇解決,拖又拖。所以今轉你買,可能會又因延長落實限期,冇升跌。

我自己已落重注,平均價同現價差不多。繼續睇吧。提一提大家,啲膽小如鼠嘅銀行,冇得買俄鋁,所以要入貨,就要幫親啲本地行。特朗普不但推翻國際秩序,連香港股民買賣股票嘅習慣都改埋,真係利害。

孫柏文
獨立股評人
http://fb.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文