恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2018年7月4日 星期三

收市閒情 - 千頌C 2018年7月4日

收市閒情 - 千頌C 2018年7月4日


收市閒情:居屋重新攪珠公平咩


■林鄭上周推出「娥六招」。


林鄭推出「娥六招」,將居屋同市價脫鈎,又將九幅私樓地改建公營房屋,對於一眾睇唔到上車希望嘅無殼蝸牛來講,的確帶來一線曙光嘅。咪住!點解呢線曙光咁熟口面嘅,隻色咁似馬會隻藍色,仲有聲嘅,係六合彩主題曲(歌名叫《Inkpot》,係

由荷蘭樂隊Shocking Blue創作)!冇錯,對大家來講,每一次居屋攪珠,就好似多咗一次買六合彩嘅機會!

「娥六招」大家集中討論新政策係好正常,但我個人比較麻煩,我鍾意回帶嘅。原先6月13日會有新一期居屋攪珠,但突然又話數錯表,所以要延期;啱啱遇著剛剛,林鄭就喺七一前公佈「娥六招」,結果係上次入表嘅人士,份表仍然有效,仲可以用新折扣價去買㖭;不過,政府會喺10月再接受申請,新表舊表,大家11月一次過攪珠!

問題嚟啦,公唔公平先!今期居屋推4,431個單位,以15.2萬份申請表去計,即係最少34人爭一個單位,中獎機會率只係2.921513%,總之就好低啦。現在容許新申請者加入幸運大抽獎,變相原先唔夠3%嘅機會率將更低,政府仲話預會收總共超過20萬張表,既係最少45個人爭一個單位,咁多人爭,點抽?

呢15.2萬表,喺入表時係預期用7折買樓,對呢班人來講,就算你7折同52折佢都係會想買,你實在不能排除當中有人係,「我寧願你畀返個七折價我,還我一個高啲機會率!」講真,對所有人來講,抽唔中嘅,你平到一折都冇意思啦。

當然,政府今次點解會數錯表咁「唔小心」,咁梗係有佢原因,估計係佢一方面又怕,如果如期攪珠,然後短時間內公佈新折扣,用七折畀班幸運兒又俾人嘈,用新折扣畀佢哋,冇抽嘅人又反枱!於是索性認衰仔囉「Sorry,我有做錯到!不如大家一齊企呢個新Pool,新折扣齊齊享,有居屋齊齊抽啦!」咁樣,策略上來講,理論上反對嘅聲音點都少啲嘅,畢竟政府大方向係,要令香港人唔好搞事,唔好遊行,所以先解決居住問題。

千頌C
http://fb.com/winbigwok
本欄逢周三刊出


千頌C
收市閒情 - 千頌C 舊文