恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2018年10月16日 星期二

金手指 - 孫柏文 2018年10月16日

金手指 - 孫柏文 2018年10月16日


金手指 :真.樓市見頂訊號 - 孫柏文


睇曬特首林鄭月娥施政報告及之後嘅說話,得出一個結論,林鄭係終極港女。

資料圖片


上周孫柏文睇曬特首林鄭月娥施政報告及之後嘅說話,結論得一。就係佢係終極港女。我作為香港研究港女嘅專家,得出呢個結論,係因實在太多證據。

首先,港女第一價值觀,就係

要面。所以,佢哋最鍾意去嘅地方,就係道德高地。特首喺施政報告一開波話「呢啲係建議,乜都有得傾」,就諗住企得好穩喺道德高地。點知,港女另一惡習,就係前言不對後語,過冇兩日,就隧道費,特首話「冇時間再傾」。

今次施政報告畀我最大嘅感覺,就係呢次係繼97年「八萬五」嗰份後,政府自我信心最強嘅一次。我嘅結論係,雖然上周我話當啲死硬唔入市嘅人,例如張超雄,都買樓時,就係見頂訊號。原來,真.終極樓市見頂訊號,係政府對自己嘅自信心。

息口不斷攀升,不出數月,「東大嶼」嘅生命力,就會似「八萬五」。唯一阻住「冇咗啦」出現,就係港女死要面,打死都唔會收番講過的話。

最後波叔話賣「大嶼債」。如果賣,大家要瞓身。因為政府勒死其他地供應,死都死個回報畀你。就算最後都係蝕,港女咁要面,一定包你底。因為港女最叻,就係慷他人之慨,令自己好睇。手袋確實有用,林鄭就係嗰啲會列出所有手袋用途之人,話有好多人撐佢用納稅人嘅錢,買個廿萬Birkin。仲要話廿萬買到,好抵!

睇息口走勢,我唯一忠告就係,特首,小心腳部健康啊。

孫柏文
獨立股評人
http://fb.com/shuen
本欄逢周二刊出



金手指 - 孫柏文 舊文