恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2018年12月7日 星期五

經濟客飯 - 曾國平 2018年12月7日



經濟客飯 - 曾國平 2018年12月7日


經濟客飯:末日博士will never die - 曾國平


末日博士will never die,因為人類有一項強勁的本能,就是想睇人PK的魚蛋論心理。互聯網圖片 適中字型 較大字型



壞的鐘一日總有兩次對。長期預測市場崩潰,只要持之以恒也總有成功預測做先知的一日。只要無人記得你錯只記得你對,做末日博士是穩健投資。於是,末日博士供應充足,足以填滿雜誌封面和財經頭版。

有供應,那需求何來?末日博士跟財演不同,除了叫你揸現金之類,不會叫你買呢樣果樣,照計對投資者沒有吸引力。不過呢,除了想知道投資貼士,其實人類有一個更強的本能,就是想睇人PK的魚蛋論心理。你有錢賺我冇又或者唔夠多,我當然想世界末日欣賞你點樣折墮。股市如是樓市如是,傳媒報道或身邊無數成功故事激發的不是積極向上的意志,而是一個人冇我冇的負能量盼望。末日博士每日提醒你這一日即將到來,其實是體貼的心理治療。除此本能之外,「等低位入市」也是所有投資者的夢想,眼見股價樓價一升再升,心有不甘慨嘆時不與我,只有末日博士不離不棄給你溫馨鼓勵:唔使急,等多陣就可以啦!

有供應有需求,末日博士will never die。
「講咁X多剩係識話人,咁你又認為個市會升幾多跌幾多吖?」你好可能會有如此反應,就如成日有人講「你咁叻,不如你去選/做特首吖」一樣。

我只想講,小孩揭穿國王冇著衫就夠了,遮醜布無必要送上。

曾國平
美國維珍尼亞理工大學經濟系副教授
http://fb.com/economics3.0/
本欄逢周五刊出



經濟客飯 - 曾國平 舊文