恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2019年1月3日 星期四

魚樂無窮 - 唐牛 2019年1月3日



魚樂無窮 - 唐牛 2019年1月3日


魚樂無窮:我最喜愛的股票 - 唐牛


筆者長put美團點評,盼成今年「我最喜愛的股票」。 適中字型 較大字型



香港今日有兩個talking points,第一係古天樂勇奪我最喜愛男歌手獎,第二係港股紅盤喪插715點或2.8%,唔知因為樂壇黑天鵝出現咗,抑或大家對跌市習以為常,昨日跌幅雖創逾廿年最差紅盤表現,但未見太大恐慌。

古天樂講得獎感受,劈頭兩句「我真係好鍾意唱歌,不過我唔識唱箒。」股民心裏也是同一番話,只是變成「我真係好鍾意炒股,不過我唔識炒箒。」大市小漲大回,個股九死一生,坐貨贏錢難度極高,做熊軍看似劃算,但夠膽all in嘅又有幾人?現在手揸大量現金先叫識炒。

作為演藝人協會會長,古天樂話同好多歌手食飯,發現佢哋團火無熄過;我日日寫專欄、做節目、睇通告,其實對股市團火都係有增無減,吸收的資訊一時三刻未必有用,但長遠來說定可發揮功用,終有一天苦盡甘來。

現階段繼續坐實三類股票︰高息股、績優股及潛在私有化股,有跟開本欄的戰友,大概估到係乜冧巴,同時造淡新經濟股,只求拉上補下取得正回報,不奢望大茶飯。美團點評(3690)業績曳爆,依然有2,000幾億市值,長put不作他選,希望可順利當選今年「我最喜愛的股票」。

唐牛
http://fb.com/tongcow88
本欄逢周二、四刊出



魚樂無窮 - 唐牛 舊文