恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2019年4月24日 星期三

MyGut者言 - 徐家健 2019年4月24日



MyGut者言 - 徐家健 2019年4月24日


馬上成為壹會員
會員註冊/登入
MyGut者言:誰值得你安心訂享 - 徐家健


安心偷食報道出街後,《蘋果》動新聞累積登記會員數目衝破200萬。 適中字型 較大字型



安心事件,有說《蘋果》或成最大贏家。獨家報道出街後,《蘋果》動新聞累積登記會員數目衝破200萬,壹傳媒(282)股價更一度上升超過兩成。然而,同日Netflix宣佈他們的訂戶數目逼近1.5億後,股價卻不升反跌。為甚麼?

想訂戶安心訂享,訂閱服務公司Zuora提醒企業要注意9大要點:價格安排要與時並進、訂戶登記要方便快捷、繳費系統要清楚準確、收錢系統要快捷容易、訂戶關係要細心培養、會計系統要訂戶為本、監察數據要即時更新、保留訂戶要緊貼市場、訂享模式要可規模化。貴為全球訂戶人數最多的企業,這9大要點當然難不到Netflix。股價不升反跌,是市場開始擔心蘋果及迪士尼年底推出串流服務後,債台高築的Netflix訂戶流失率(churn rate)會因此上升。

我問女友Babe喜歡《唯獨你是不可取替》還是《衝動點唱》?不受命令的她斬釘截鐵:「我鍾意《野孩子》。」我轉個問法:「你估啲新訂戶,係覺得《蘋果》嘅八卦新聞不可取替,定係登記只為衝動點擊?」她認真解釋:「咁要睇收費後嘅churn rate先知。外國收費媒體嘅churn rate平均超過三成,由免費轉收費流失率會更高。但你都識話睇過《蘋果》嘅讀者留言,就知佢哋唔同紐約人咁品,所以好難直接同《紐時》比較。」

我無賴,再問她許太跟丁太又怎樣比,她說寧享一世安心亦莫貪一時虛榮:「明知愛這種男孩子,也許只能如此,但我會成為你最牽掛的一個女子。」要流失便早讓他流失,原來丁太才是最大贏家。

徐家健
美國克林信大學經濟系副教授
http://fb.com/economics3.0/
本欄逢周三刊出



MyGut者言 - 徐家健 舊文