恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2019年6月18日 星期二

金手指 - 孫柏文 2019年6月18日



金手指 - 孫柏文 2019年6月18日


【金手指】俄鋁小股東要團結 - 孫柏文


俄鋁本周四舉行股東會,香港小股東要團結,現場向管理層提出自己嘅要求。 資料圖片 適中字型 較大字型



禮拜四早上,俄鋁(486)將會喺半島酒店舉行股東會,孫柏文當然會出席。除咗代表自己嘅股權外,亦會揸住fan屎賜我嘅proxy入去乜叉都投反對。當日我會帶埋多件已印有「冇息派、冇計傾、Where"s Our Dividend?」嘅T恤,如果你同我有一樣嘅要求,就問我攞件T恤笠上身。俄鋁啲低級職員唔好諗住DQ我哋入場,我一定會申請司法覆核,void咗你個股東會。

講到俄鋁,見David Webb話美帝下一步會有如舊年對俄鋁咁,透過OFAC制裁大陸國企,包括喺香港上市嗰啲。點知彭博社嘅水皮撰稿員,居然將重點放喺「美國基金就要沽出手持嘅相關股票。」OMG,你有冇渣啲呀。如果係咁制裁,係講緊連幫你營運公司食堂嘅外判商,都要即時停業。唔好講話啲銀行全部要你閂戶口,你啲客戶都找唔到數畀你。如果唔係,連嗰啲同你繼續做生意嘅人,都會被制裁埋。

上周「一個月HIBOR」爆上海嘯後新高,曾淵倉博士話係因借港紙買美元賺息差嘅倉喺到拆倉,而唔係走資。我想問曾博士,如果買咗美元嘅港幣,轉番做港幣,港幣嘅貨幣供應唔係應該增加,銀行同業拆息應回落先係?我腦中嘅迷思未解前,我點都係信走資是HIBOR爆升的原因。

孫柏文
獨立股評人
http://fb.com/shuen
本欄逢周二刊出



金手指 - 孫柏文 舊文