恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2019年7月30日 星期二

金手指 - 孫柏文 2019年7月30日



金手指 - 孫柏文 2019年7月30日


【金手指】我至愛的金礦股 - 孫柏文


金礦股Polyus喺倫敦同莫斯科兩地上市,係間俄羅斯公司。

資料圖片 適中字型 較大字型



上周孫柏文曾講過金銀走勢幾勁,應承咗大家今日分享我至喜愛嘅金礦股。睇咗全球所有金礦股,我覺得要揀一間,最好買嘅就係倫敦同莫斯科兩地上市嘅Polyus。

論市盈率、產能、生產成本、產量增幅、派息等,全部贏香港上市及其他外國嘅金礦股幾條街。「點解有咁大隻蛤乸?」原因係佢係間俄羅斯公司。啲人先驚俄羅斯產權保護不足,最大鑊係揸超過八成股權嘅大股東,甩唔到美帝制裁嘅威脅。

其他投資者一見,嚇死。不過你睇得本欄,就算冇跟買,都應該有留意俄鋁(486)對上年半嘅事。知道美帝制裁,就係有危先有大機。

講到俄鋁,佢哋幾日後開特別股東會講拆遷,由澤西島拆番俄羅斯新成立嘅特區。俄鋁亦宣佈會下周開董事局會議,傾半年業績。上周公佈嘅第二季營運數據好靚,希望宣佈中期業績時,喺派息上唔會令我哋呢啲小股東失望。如果派得少過2017中期,咁我哋就真係會嬲爆。

最後,禮拜日晚都唔知邊個蛋散寫埋啲話特首林鄭會因病辭職嘅短訊,仲暗示話港澳辦記者會宣佈。搞到廣傳,令香港進入嗰種等六合彩金多寶開嘅狀態。即落注後,未攪珠前,集體發夢中咗會點。𠵱家唔中,大家好夢落空,唔好俾我知係邊個,一定媽叉佢。

孫柏文
獨立股評人
http://fb.com/shuen
本欄逢周二刊出




金手指 - 孫柏文 舊文