恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2019年10月15日 星期二

金手指 - 孫柏文 2019年10月15日



金手指 - 孫柏文 2019年10月15日


【金手指】炒英鎊易過提款 - 孫柏文


大選前就係沽鎊最好之時,而大插插之際,就係平淡倉轉揸鎊嘅機會了。資料圖片 適中字型 較大字型



幾日前,網上收視第一財經節目主持人梁心欣,問我換定啲英鎊好唔好?因脫歐好似有協議,驚英鎊會再升。咁心欣姐真係好鍾意去倫敦希斯路機場買嘢。年初佢去米蘭探我,都特登回程經希斯路,停半日去買嘢。

佢問,我就將9月24日見報嘅《金手指》寄畀佢。當日文中,最後我話:「所以,如果你要賭英鎊升,呢刻就應該揸英鎊。直至歐盟宣佈新方案,Johnson走出來話好正之日,就平倉。」嗰日到現在,英鎊真係升咗。

點都好,我都要提一提大家當日我篇文最尾一句「萬萬不能等到國會落實先平倉。因我唔識睇國會會否支持呢個方案,冇值博率。」

大家要記得,舊年文翠珊同歐盟都有個雙方滿意嘅協議,點知去到國會,連輸三次。所以,今次係咪通過到呢?

個博弈好簡單。保守黨約翰遜想連任,不過佢知咩歐盟滿意嘅協議如被落實,都會激嬲佔英國三成選民嘅硬脫歐派。信馬克思主義嘅工黨郝爾彬則無意執政,佢只係想摧毀出過戴卓爾夫人嘅保守黨。而最好嘅方法,就係保守黨執政下脫唔到歐,保守黨就會內爆。上次歐盟議會選舉,喺脫歐被延遲下舉行,保守黨得票創百年新低。自民黨則因「Fxxk!唔脫!」呢個競選口號,喺同一選舉成第二大黨,所以一定翻兜。

所以我預測,保守黨已失控制席數嘅英國將會再次推遲脫歐,之後就會大選。而大選前就係沽鎊最好之時,因硬脫派將會大勝。到時硬脫嘅最後一個阻力冇埋,一定嚇到英鎊腳軟,而大插插之際,就係平淡倉轉揸鎊嘅機會了。炒英鎊易過提款啊!

孫柏文
獨立股評人
http://fb.com/shuen
本欄逢周二刊出



金手指 - 孫柏文 舊文