恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2020年1月7日 星期二

金手指 - 孫柏文 2020年1月7日



金手指 - 孫柏文 2020年1月7日


【金手指 】「止暴制亂」壽終正寢 - 孫柏文


駱惠寧做中聯辦主任之後,從數據分析,「止暴制亂」將壽終正寢。

資料圖片 適中字型 較大字型



習大炒王志民後,搵咗駱惠寧做中聯辦主任。駱主任企喺中聯辦lobby見記者,從佢講話,我可以百分百肯定,「止暴制亂」壽終正寢。

我作為財演,寫得喺財經版,當然就係以數據分析啦。咩數據?當報新聞嗰啲,清一色都係講啲唔講啲駱主任講咗乜,我作為盡責嘅財演,當然去中聯辦個網站睇原稿啦。我係好科學咁搜尋「止暴制亂」一詞嘅出現次數。

我嘅預期係「止暴制亂」出現嘅頻率,必達當年梁特讀施政報告時,「一帶一路」咁勁!點知,駱主任一次都冇講過「止暴制亂」!咁都未止,佢完全捕捉到所有香港人都有嘅港女DNA。即係每個決定有三個影響因素。排第三,就係有冇著數。第二嘅就係有冇feel。有feel時,冇著數都得。不過對港女最緊要嘅,就係有冇面。就算同條仔一齊有feel有著數都好,冇面嘅都係要分手獨立。

駱主任話:「香港同胞為國家改革開放和現代化建設作出了重要貢獻!」而唔係話:「我告訴你們香港人,沒有我們你水也沒得喝!」中共真係勁,想180度飄移,就真係飄移。今次呢盤show hand,我哋香港人揸住一對8(金融中心地位)曬冷叫開牌。點知中央真係二仔底。所以最後,嗰啲諗住喺年宵賣啲印咗「止暴制亂」T恤嘅朋友,快啲割價求售啦。因好快唔值錢了。

孫柏文
獨立股評人
http://fb.com/shuen
本欄逢周二刊出




金手指 - 孫柏文 舊文