恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2020年2月27日 星期四

利字當頭 - 利世民 2020年2月27日

利字當頭 - 利世民 2020年2月27日

政府

向不同業界傾斜嘅新增撥款,粗略檧計,金額合共905億,絕對多過回水嘅數目。資料圖片

「兩萬?你有冇咁大咬呀?」回水一萬,建制口水都流埋,成功爭取嘛,助攻嘛,清楚,明白。

噚日公佈預算案,我將政府向不同業界傾斜嘅新增撥款,粗略檧計過,加埋自去年嘅幾輪所謂紓困措施,以及新成立嘅抗疫基金,金額合共905億。要留意,以上計算不包括減收嘅各種費用;我針對嘅係對個別業界少數既得利益嘅輸送。

905億呀!其實,大家有所不知係,派畀少數既得利益者嘅錢,絕對多過回水嘅數目。

唔服?舉個例,政府成日講創科,又話要產業多元化,理由好似好充分;問題係,咁多年來,有冇睇過成效?又好似我最憎嘅科技券,派咗幾年,大家心照,養肥一班尋租者之餘,真係提高咗香港中小企嘅營運效益咩?最緊要係,究竟提升企業營運效率嘅責任,係邊個嘅?我都係一間微企小老闆,我會話假如東主連呢個責任都要政府支助,不如唔好做生意啦。

知唔知點解香港嘅市場咁多人屍位素餐?點解咁多老海鮮仲用緊八十年代嘅心態經營廿一世紀嘅生意?梗係啦,都冇推陳出新!你做生意做唔掂呀?唔緊要,政府打救。你唔識用IT ?我哋有一班專才,幫埋你申請政府資助!一站式服務,係咪好體貼?咁,嚟緊立法會選舉,識做啦,獻世派幫你哋成功爭取㗎,你哋咪投佢哋一票囉。你裝咗套軟體唔識用?啲員工唔肯用?關人囉。

敗家產。當一個地方,一個行業,衰到連老闆都要政府去補貼,真係道德淪亡。喂,你失敗,你唔與時並進,你死,你事。唔通當你靠自己撈得風生水起,政府又可以同你講:「喂,記唔記得2020年,我幫過你?」你真正要記得嘅係:「一個大到可以乜都畀你嘅政府,亦都可以隨時剝奪你擁有嘅一切。」

利世民
http://fb.com/leesimon.hk
本欄逢周二、四刊出
利字當頭 - 利世民 舊文