恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2020年2月6日 星期四

HEA富專欄 - 郭釗 2020年2月6日

HEA富專欄 - 郭釗 2020年2月6日


疫情嚴峻,鬧都費事

上期講武肺疫情,事隔一星期,香港的口罩依然短缺,口岸仍未全封,新增確診數字繼續上升,前日更不幸出現首宗死亡病例,阿彌陀佛,衞生署警告或會現出大型社區感染,即是就算你成世人冇去過武漢未返過大陸,都可能行行下街中招,事實已有兩個新個案均沒外遊,疫情明顯進一步升級。其實觀

乎林鄭特首連日來的回應和態度,正常香港人已對政府由失望到絕望,很多人質疑林鄭唔封關唔戴口罩均屬「鬥氣」行為,就如反送中時拒絕200萬人的訴求一樣,你要就唔俾,我做嘢使你教?講真佢啖氣落唔到,我哋啖氣何嘗落過。

不如講個古仔,有人去酒樓叫隻雞食,老闆上碟雞籮柚,這人話:「搞錯呀,我叫咗一隻雞喎!」老闆答:「我唔明你指嘅雞係咩意思,雞籮柚都係雞一部分,你係咪歧視雞籮柚?你要顧及養雞嘅人嘅感受先得㗎,做人要識得大愛包容!」這人不肯就範:「我怕蘇,唔食雞籮柚㗎,你攞走佢,轉頭俾返我叫嘅嘢俾我啦,唔係我即刻行出門口!」老闆又話:「嘩!乜你咁激進㗎,你咁迫我係唔會得逞,同埋你有冇食客道德㗎?呢度唔食雙計!」雞,唔食唔使死,酒樓,唔食呢間亦可以食另一間,但可悲的是,做香港人冇得揀! 但投資者可以揀地方,預計疫情緩和後,國內會出現一連串振興經濟方案,而且國內不及港人有經歷沙士的心理質素,到時要留意有無筍貨,特別是深圳。

HEA富專欄 - 郭釗 舊文