恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2020年3月12日 星期四

湯文亮專欄 2020年3月12日

湯文亮專欄 2020年3月12日

【湯文亮專欄】撤辣之後樓市會下跌?
【湯文亮專欄】撤辣之後樓市會下跌?


圖:AFP



文|湯文亮
紀惠集團副主席及行政總裁
今早去到茶餐廳,連咖啡還未飲,已經有熟客質疑我點解唔支持撤辣,仲話現在成交量很低,撤辣之後不但可以增加成交量,而且會加速樓價下跌,現在物業代理冇生意,真的是很慘。

我話現

在全香港都慘,何止物業代理,茶餐廳都冇生意,平日在早餐時人頭湧湧,不但一位難求,而且仲有不少人等位,今日坐了一半都唔夠,好彩舖位是老闆自己,否則又要暫停營業。其實,已經有不少餐廳暫停營業,甚至要結束,難道餐廳老闆唔慘?

我都希望政府撤辣,但做人不能夠那麽自私,而且撤辣之後會加速樓價下跌?我第一次聽到。撤辣代表政府唔收印花稅,買家可以多付樓價。樓價就算唔升,都會減慢下跌速度,點會加速下跌,真的是呃鬼食豆腐。

不過,我同意撤辣之後成交量就會上升,現在最緊要大家要提高防疫意識,將確診人數降至零,14日後解除封關。只有解除封關,經濟才有救,樓市才有救,現在講乜都假。

本文為作者獨家供稿。
本文為作者觀點,不代表本媒體立場
責編:Loki
湯文亮專欄 舊文