恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2020年11月18日 星期三

湯文亮專欄 2020年11月18日

湯文亮專欄 2020年11月18日

唔打算賣樓 就應該早日表態

星期一早上有老友到筆者公司吹水,期間見到有物業代理WhatsApp給我,問我們其中一個物業要價幾多,我立刻回覆話未有打算出售該物業,多謝費心。老友唔明白,點解唔叫物業代理先攞一個價,或者是好好價,唔需要推得咁快。我話唔打算賣就唔好浪費別人時間,阻住他們搵食,老友話我

做錯,我則 認為做生意各施各法,沒有絕對啱抑或錯。

在新冠肺炎疫情之下,很多業主,尤其是只得一個單位的業主都犯了一個毛病,當有物業代理話有客人有興趣他的物業時,會叫業主出一個價,不少業主根本不打算賣,但又很想知道他們的單位可以賣多少錢,於是回覆物業代理,叫他的客人出一個價睇下先,物業代理會亦會回覆一個價,不過,一定會大幅低於市價。業主當然唔開心,我曾經聽過有業主要去EAA告那位物業代理,其實告甚麼,是業主自己放棄了主動權,他唔出價,物業代理就有權主動出價,所以,唔打算賣樓,千祈唔好叫物業代理的客人俾一個價,後遺症是很大。

其他物業代理知道有業主心急願意低價賣樓,出價只會愈來愈低,幾個月之後,業主甚至會說早知當日一早賣樓,最後真的會以低價賣走不打算賣的單位,這招叫打樁式鋤價,但如果業主不叫物業代理俾個價,就不會出現一個定點位,沒有定點位就不能打樁。

湯文亮專欄 舊文