恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2021年1月14日 星期四

士佳說 - 張士佳 2021年1月14日



士佳說 - 張士佳 2021年1月14日


【#士佳說 】張士佳:C兄的成績
【#士佳說 】張士佳:C兄的成績


港股繼續尋頂,由12月28日到今日,只有一日(1月7日),沒升穿前頂,不是史無前例,但13日有12日升穿前頂,不可謂不火爆。

昨日按計劃在28376食多注期指好倉,得番兩成半,臨收市再食兩成股票好倉,13日升12日,未來肯定有一調,但唔知幾時,我選擇逢賺多某一額度就TAKE 些PROFIT,等調時有子彈買,萬一唔調呢?點算?咁咪好囉,揸住股票,邊有怕唔調架。13日升12日,我今日唔打算開冧把,唔想火上加油,大家睇番七大主題啦。尋日講唔晒果隻就升,另一隻配股唔跌就可以上。唔講冧把講件事你聽。

我有個勤力的學生(佚名:C兄,佢英文名係C字頭),一年前捧著電腦給我看,他將我教的方法組合,組合成為一套啱自己用嘅方法。佢唔太識電腦,一張圖一張圖噉將過去十幾年牛市熊市,不同股票都睇勻了,搵到方法后問我意見,我覺得唔錯再俾少少意見,叫佢試下。

一年幾過去,尋日,佢又捧住電腦同我講,呢一年除了二月,起初幾個月都賺5-8%,只有二月蝕5%,三月蝕12%,四月後每月都7-10%,這兩個月更近30%增長,大家可能覺得佢幸運或者資金少咪升得快囉,他起動資金唔算少,但又不是太多(只是七位數),又唔係幸運博中一兩隻,每隻都係跟我教既方法,加佢自己演繹去買,一個月成交有30次以上,充分有平均效應,每隻都係賺少少,運氣成份占得好少,有呢個成績都算不錯,快夠錢多買一車位了。可能hater覺得個市好嗻,有乜咁出奇,噉我都想知道hater最近炒成點,唔通hater個市係唔同嘅?

閣下如果發覺自己捉唔到爆股,可能覺得自己對股票唔熟唔在行,所以冇成績,但C兄起初連大利市都唔識睇,電腦又唔識,跟左我地四年,我乜堂佢都上,頭一年都係輸,只係輸少左,第二年普普通通,第三四年開始發光發亮,所以,我常講有方法加passion加grit,就算呢樣唔識嗰樣唔識都唔使驚。冇耐性嘅閣下可能會噉講,唔好講咁多了,醒個方法來吧!噉你都知道就算教你一個小方法去捉股,都唔會係免費午餐,放心,唔係成日都一同你講錢嘅。

好耐冇叫大家like了,FB都就快過氣,like 多次啦,夠千like,賣小包,教你一個小方法。

士佳說 - 張士佳 舊文