恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2021年2月1日 星期一

士佳說 - 張士佳 2021年2月1日



士佳說 - 張士佳 2021年2月1日


【#士佳說 】張士佳:高位食了糊 低位未急撈
【#士佳說 】張士佳:高位食了糊 低位未急撈


上周我將炒股出清,叫大家不要貿貿然下去賭博,相信可以幫到聽話的粉絲,美股周五晚又大跌,這根本唔難測,所以你見我周五早上的士佳說,一隻股都無寫,係近半年極少見。

上週第一班新生班第一堂,我已同佢地講,現不要下注,尤其重注,真要買「買細些」,這種環境不值博,這是上周對他們的忠告,應可避免週五的大跌。

知道有些朋友有信本欄預測,但信得唔徹底,走幾隻便算,我有朋友把手上衆多股票逐步獲利減持了一半,算不上是全身而退,但面對大市回調接近2000點,手上股票眾多唔知就邊隻,結果盈利亦難免縮水,現在徘徊在轉角與危機掙扎之間,唔知調整有幾深。

其實,我先前手上股票數目更多,但自己每上高位便提自己唔好貪勝不知輸,努力執倉,最後臨跌前將大部份股票變成指數call,把握住期指30144公告学員我將指數call食晒,(嘻,同近期高位只相差14點)咁,先前升緊時走股容易,再走埋指數,變相一鍵清倉才得以食盡升浪,當然,這當中牽涉一些計算高位逃脫的技巧,這些都唔難,一講就明,好好用,但心態才是難改,輸人性是常識。

世界變了很多,可以做的就是自己去適應大市,就像上週全球焦點都差不多落在美股市場鬧得沸沸揚揚的GameStop事件,美股散戶似想繼續逼沽空機構,GameStop還一度新高,企圖挾對沖基金淡倉,也是一場豪賭,這種不問價值的投機,參與者的風險是非常高,對沖基金雖然賬面損失以百億美元計,但最終股價也要反映企業業績,若到GameStop業績公布,可能就是GME面對現實大幅回落之時,加上華爾街玩起了扺制散戶的操控動作,互相還在博弈之中。

須留意這次挾淡倉的後續發展,因為情況更有蔓延跡象,如AMC, BB, NOK,更 把挾淡倉戰場延伸至銀市,具體行動包括買入白銀ETF SLV及銀礦公司股票,加拿大白銀開採商First Majestic Silver AG,股價上周四、五應聲累漲三成。此類夾淡倉事件一日未解決,預計美股的波動性只會有增無減,市況亦非理性。這種散戶大戰沽空機構,我炒咁多年都一樣聞所未聞,

雖然我都唔能夠估到會出現今次GME事件,但係牛一之中出現震蕩係次次都有就並唔新鮮,所以我選擇將炒股出清,現在跌了下來,大家便渾身是子彈,就好似BLACK FRIDAY SALE快要降臨,大家要做的是準備Shopping list,但記著,不要有錢就手痕,人家仍然在玩show hand,我等衹是塘邊鶴,不能大注,撈些便宜可以,像無中集採的醫療器材股,一些恒久遠大的奇葩,某些半導體,關注下你的健康,閱讀習慣,神車之類,有些我吼低撈1/4注,有些我都唔係即刻入,我等靚仔陽燭先入。試想想在非理性嘅時候,你拿著一堆股票去看什麼賽道,什麼彎道超車,什麼定價權,都好像教盲人認顔色一樣,不得要領。

士佳說 - 張士佳 舊文