恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2021年7月9日 星期五

士佳說 - 張士佳 2021年7月9日



士佳說 - 張士佳 2021年7月9日


【#士佳說 】張士佳:減倉後雖忍手,拒絕左側交易

【#士佳說 】張士佳:減倉後雖忍手,拒絕左側交易



跟住點做,先睇前因後果。

回帶先睇返星期一,我寫比大家的原文:「星期五港股反常下跌,之後傳出滴滴打車壞消息後,除此之外,大市唔算有咩壞消息,就跌咗四百幾點,四百幾點唔係世界末日,但係唔少股都要跌,包括最近先前升得好好嘅板塊,我自己面對呢啲市況,通常會咁睇,一日半日可以唔理佢,當係偶然,但係兩三日係咁就要對應對,或者彈一彈再跌,就唔可以遲疑,星期五晚美股升帶動夜期反彈係一個好的試驗,今日開市後一路跟升,當然最好,但如果今日都唔彈再度下跌,甚至收市失守27909,咁就唔知背後發生咗乜事,市場走勢就點都要尊重,發生左都要減倉。雖然半日市嗰日減左D倉,但如果再下跌,都係減得唔夠,無論我哋點樣睇,唔重要,市場上嘅落注的資金先至係最重要,睇法可以錯,做法一定要執行,值博率唔夠就唔博,既然入市前已定下左止蝕位,到就要嚴守,以退為進。」

星期一當日跌穿左27909,但係收唔穿,都可以側側膊當假跌破,我嗰晚有教書,我同學生講,如果星期二都唔升,就要避星期二再陰燭跌穿,就預示個市唔多掂,今次監管風波,相信事前內地冇乜走漏風聲,都幾突如其來。未發生前,我原本以為可以反覆再上,但一見落到27800,兩日前我就咁寫:「香港大市,人升佢跌,似乎下一個浪好快就到,27,800呢啲水平,好難停留,唔會再在此反覆。」結果昨日加速下跌,絕無反覆,如果冇早作準備,應該都幾傷。

失驚無神嘅下跌,大家如猝不及防,大戶散戶就會有損傷,昨日估唔到咁快又跌返落去250天線,有些同學早幾日有減左倉,變相手上多左子彈,內心不斷諗機會買貨,加上大市已落返250天線,感覺係調整完一個新升浪嘅開始,咁樣諗無可厚非,而家破曬位,我唔否認係關鍵時候,但係吼低買無非貪便宜(相對高位計),實在個股嘅估值未叫便宜,本星期突然嘅下跌,市場點都有批蟹貨,跌成咁間中出現反彈少少唔出奇,正常黎計,好難咁快真升,反正呢啲咁嘅市,彈完,都會試吓個底係咪真係堅,倒不如等彈完再試底嘅時候先至再博,現在都係忍下,切忌左側交易,感覺平的確係好難忍,加上彈完再彈底,隨時10幾日,叫散戶10幾日睇住唔買嘢,應該好難,就算好有心水,都係最好小注短炒為主,到首目標都Take profit。

總之,無論你估升估跌都好,市場現時明顯值博率不夠,止蝕位唔易set,咁就應該忍手唔賭。一般散戶不易忍的,你忍到,就真正可以脫離散戶行列。

士佳說 - 張士佳 舊文
本文作轉載及備份之用 來源 source: http://skycheung.weebly.com