恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2021年9月23日 星期四

士佳說 - 張士佳 2021年9月23日



士佳說 - 張士佳 2021年9月23日


【#士佳說 】張士佳:博反彈
【#士佳說 】張士佳:博反彈


昨日A股有市,到尾段逐步回升,低開高走,昨晚恒大#3333話今日將如期支付公司債利息,略為緩和市場對其債務危機的憂慮。 美股EGRNY即時爆升,帶動adr 反彈。以上呢啲都唔難估,好多人都估到,假期前上堂,都話俾學生聽,國慶前會好啲,唔使急於出貨;另外,FOMC 議息要2022年先加息0.25里,並承認會收水臨近但速度非常慢,美股就連續兩日大反彈,有利港股今日假後開市氣氛。係咁的了,當中長線冇乜前景,短線就會反彈,當然彈完就…..彈完囉,所以唔好諗住過人世,好似先前我叫留意嘅新媒體,跌市中都有好表現,今日返嚟我都會食糊先。

既然指數有望反彈,咁梗係留番啲子彈來博反彈,近兩星期急插的內房股有機會率先反彈,博反彈當然由於價殘,但係太殘我又唔敢博,恆大率先反彈,但係一個走唔到,咁就從此走唔到,要博,我會博D最多輸些但係死唔去的,像細茂聾胡盒生九日光軍,跌勢中嘅昔日強勢股,就算彈冇咁快,最緊要輸都冇輸就咁快。

大市反彈時,筆者會留意#700騰訊,睇吓限成人打機嘅影響;再者#CRO醫藥醫療康得可能短期內特別值得關注;除此之外,就是獲內地政策扶持,受打壓風險較低的強勢股,新能源電力相關核電及風能概念股,受跌市影響只是回一回,強得有道理,因環保、綠色能源、蓄電及電力股依然處於周期升浪。

如風電機發電容量增加的龍猿電力、新鮮突破嘅哈電,冷門些少嘅協合新能,新天綠色。我亦留意中國能圓建設、電動車相關嘅力細紀及抽水蓄能建設概念東方電汽。

呢啲股我會關注,但千祈唔好放低防守心態,佢哋一做阻力我就減,如果市個做埋阻力,我會減上加減,攻中有守,不能掉以輕心。

士佳說 - 張士佳 舊文
本文作轉載及備份之用 來源 source: http://skycheung.weebly.com