恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2021年12月7日 星期二

士佳說 - 張士佳 2021年12月7日



士佳說 - 張士佳 2021年12月7日


【#士佳說 】張士佳:話「降準」架啦,即講即降

【#士佳說 】張士佳:話「降準」架啦,即講即降



喺研究「經濟學」多年之後,我尋日首次出標題「好難唔降準」,時間啱啱好,尋晚就降準,問你服未?

經濟?係呀我研究咗好多年,經字13劃,濟字,吖?多個13劃啦。經濟我識鬼咩,我睇圖咋嘛,一睇內房內銀訊號,就知道春光鴨做緊乜,#939/#1398 工行三連綠bar(學生應該知道係我軟件嘅訊號),唔降準點搞先得㗎?

見我咁寫,都估到要做乜,博降準梗係建行工行牛加call,尋日已有jetso,今日返嚟可以收割。仲揸咗少少期指,其他都唔知有乜好做,仍然好似上個禮拜五咁講,冇乜股票好買,呢句冇股票好買,都幫我慳咗唔少錢,降準!唉呀,環境好好就唔使降啦。

尋日咁多股大跌,今日返嚟都可能只係反彈,未咁講脫離危險期,彈我就純博下即市,反正手上已有內銀衍生,而真係要目及實,搵位再關注嘅,我暫時得呢幾隻,你地唔好估到Number就追入呀,當中有好幾隻我都係未持有或者收割左㗎,依家只係等緊訊號,學生自己睇飛機啦。














士佳說 - 張士佳 舊文
本文作轉載及備份之用 來源 source: http://skycheung.weebly.com