恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2022年3月14日 星期一

士佳說 - 張士佳 2022年3月14日

士佳說 - 張士佳 2022年3月14日


【#士佳說 】張士佳:當你無心戀戰
【#士佳說 】張士佳:當你無心戀戰


“It was the best of times, it was the worst of times, it was the age of wisdom, it was the age of foo

lishness, ...... Charles Dickens 雙城記的開頭名言,我覺得正正係現在港股的寫照,最差的時候,相信唔駛我多解釋,但何解我會話係最好的年代,其實呢個取決於你投機還是投資,投機講勢,而家短炒個股邊有升勢,真係好差;但講到投資,現在仲叫做貴?唔講其他,講美團,得番1000億美金市值,係中國獨大的外賣餐飲旅遊,我唔相信嚟緊幾年可以培養到第二間出嚟,而家日均四千萬訂單,王興講過會到日均一億訂單,我估計到時起碼值2000億美金甚至3000億,要等時間去反映,通常呢啲情況最怕就係資金鏈斷裂,同大東私有化,我覺得呢兩樣都唔會發生係美團身上;今日$130,跌到去65哩?咪跌50%囉,呢生人或者有機會再見到,又或者冇,但$300/400,見到嘅机會係肯定(咁你當然都要注重健康),咁等二三十年都死架噃,王興預估2025見一億訂單,我比夠你2028,咁相對銀行雞碎咁多利息,輸就輸一半,贏就六年贏一兩倍,後者機會又大過前者,好股遇著爛市,唔係價值投資的best of time咩?

但如果個市一直咁爛落去,乜好股都死 ,點算?我唔識預估,但我睇番歷史,香港嘅熊市,一般last 一年至三年,恐怖如1973年,股市跌九成,好多人因此自殺,兩年就恢復過來,創新高,2018年期指33516至今,已經四年,創熊市最長紀錄,我暫唔知今次仲要插幾耐才見底,但要跌多一年兩年?唔係掛,當然我哋聽過好多今時唔同往日,今日香港點點點,人才資金外流等等等,我都覺得香港各方面都好唔理想,但係過去每一次股災當時嘅人唔係又係噉諗,現在真的比1998外資狙擊港股時差?當日,咪又係諗同外資鬥,邊有得鬥?

我唔敢叫您呢一刻衝入去買美團,今日仲會跌咁多開市,加上我現亦一股美團都冇,但我先前有,市況既然唔就咪減注等機會囉,穿底彈一彈再穿底$178走,一直等機會買番,我等上升裂口再升幾日穿阻力買,呢兩個禮拜佢一把刀咁落,我咪睇住先,等緊囉,又唔係叫你即刻買,係叫你昅實一些對象,我成日叫做功課,其中咪有D功課係揾未來續有上升空間嘅優質股,我先前都有講怕外資唔捧中資塲,但美團又唔係AT咁多外資,相對上冇咁怕,到個市冇咁爛,美團又優於大市,優於ATXJ,咪落手囉。

我今日唔係推美團,只係揾來作投資功課的舉例啫。

好,又講下投機,同投資唔同,無咁多core belief,無形勝有形。想揾D揸兩三個星期的短綫對象,暫時都揾唔到,唯有炒期指,近日chok到暈,投機者杯弓蛇影,市一跌就諗出事,打仗制裁升級,市一升就諗是否俄烏有得傾,有新進展,十個有九個都係咁,即係極端時价格有錯价,臨尾一段例必加速,而上面講過某些股已超值,要升就升果D先,在極端時,見期指急跌,等到好幾隻超值股都帶量反彈,我就會下手,上週出現了幾次情況都能捉到,有波幅比冇波幅易做,所以賺得很好。可惜,最近一次週五就可能失手了,大市由20064彈到20255,我才出手,亦有知會学生,等半小時已有三百點利潤,我選擇食一半,想博大些,誰知到夜期又再下跌,理應跌到20155左右平埋另一半,仍有利潤,但相信有同学做牛證,剩低呢一半冇夜市走唔甩,我唔想自己走先,冇走,現遇上深圳又封城,中概股又大跌,可能就要受了。冇事,好彩今次已獲利一半,嘔突都係有限數,開市后跌定再插就走先。

跟據其他地方經驗,omicron疫情爆發唔易攪,希望內地再一次能人所不能,否則加上外資玩針對,一股短暫急速的下跌漩渦可能出現,從而亦可能係極度恐慌帶出Grandpa放水新升浪的開始,It will be the worst of times , it will be the best of times.


士佳說 - 張士佳 舊文
本文作轉載及備份之用 來源 source: http://skycheung.weebly.com