恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2022年4月7日 星期四

士佳說 - 張士佳 2022年4月7日



士佳說 - 張士佳 2022年4月7日


【#士佳說 】張士佳:跌市尋寶
【#士佳說 】張士佳:跌市尋寶


上個月在sun channel教左大家第二次突破的位置與及其中用作平衡風險的重要性,如現在做好,係唔知點放止蝕,所以我睇好都情願放重心在下次突破,回過一隻腳,起碼知道止蝕位要放多遠,知道止蝕位置,就識計落幾多籌碼,所以現在都係打個股遊撃居多,現階段聚焦優於大市嘅個般較適合散戶朋友們操作,昨日跌幾百點,買乜都死啦,好似我尋日聚焦嘅越秀地產,同學生玩猜謎,結果佢唔理大市跌,一枝獨秀,升到$9,我叫同學自己執生,有跟嘅就完美演譯“逆市hit and run”,好味道!

唉!本來上面呢個只係甜頭,昨日理應大滿貫,隨著上海疫情爆發,我猜疫苗股會有一大爆,點知就誤中副車,冇買到開拓藥業#9939,一日曾升倍幾,鬼咩?話連食7天可以達到100%保護,難怪升得咁誇張地;不過唔緊要,好多疫苗股系統早前出左信號,尤其是可以治新冠病毒的藥股,只要出成果,第二日市場就捧起,可靠圖表功課找出,口服藥都應該陸續有嚟。

尋日大市由頭跌到尾跌了四百幾點,但我先前同大家講避外資股,皆因外圍跌,率先影響的是外資撳錢走,咁如你買嘅股,佢地都無,跌都跌少D啦,好似我一路力講的內地房,呢D股外資參與少,外資要沽貨走人,都冇呢D在手,唔關佢事,我寫#688,都唔知寫左幾多次,大家唔信唔信,佢尋日就喺炮火聲中創兩年新高,我連Sun channel特別講既綠城#3900仲誇,尋日創歷史新高,唔知,你仲以為大市已經四萬點。內地嚴控內房尾段,無人敢買,我叫大家留意,現在創曬新高搶了眼球,我就叫大家要留意食糊走位,唔食曬點都要食啲。穩陣派太貴,市場會轉向平估值的去追幅度,我趁大市回會追一追落後。緊貼地產發亮而又相對穩陣,不太受指數影響表現的,錢反而會染指基建水泥方向,基建三寶尋日同時重現靚仔陽燭能量綠bar,若降準降息也會受益。

此外,一些本地零售餐飲消費又炒消費券或疫情後復甦,尋日升得幾全面,例如化妝品,鐘錶,本地餐飲,服裝股等,之前跌到低殘的圖表正在復甦,但前景未肯定,較鍾意尼類股多,揀隻行得快就可不斷炒,思捷#330發盈喜前已有關注有炒,高位走完,尋日大陽燭破前阻力,高處未算高,似未來低揸高平之選。

大市較難炒,升穿22399,我睇上,但要等到出支持才知點放止蝕,好似尋日咁講都係買多D冧把,但板塊就要集中,暫時似升來升去都係果D板塊的格局,要大市升,先前講左,要空軍放過騰訊阿里巴巴的跌勢,要佢地出訊號,市先會真升,現階段一係超細注逆市跟進大市,因未知點放止蝕,一係就繼續追住D股打游撃,至於打邊D,板塊之前講左,實際係邊啲股,我要留返啲謎語係學生谷內估,唔係佢哋實話我偏心,大家趁市跌自己睇住啲板塊做功課慢慢撈喇。

士佳說 - 張士佳 舊文
本文作轉載及備份之用 來源 source: http://skycheung.weebly.com