恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2022年11月24日 星期四

湯文亮專欄 - 湯文亮 2022年11月24日

湯文亮專欄 - 湯文亮 2022年11月24日


現在是賣樓 不是賣慘
現在是賣樓 不是賣慘


近日不少賣樓以移民蝕讓為招徠,甚至賣樓葬父。 (資料圖片)

有老友委託一間物業代理行賣樓,但代理行竟然在他的樓盤貼上移民蝕讓。於是找物業代理理論,代理話現在賣樓,如果唔賣慘,很難賣得走,移民蝕讓已經是最好,有業主甚至用賣樓葬父,或者賣唔

到樓就要離婚。老友唔明白,是否真係要賣慘才可以賣樓。

筆者跟老友講,我買第一個住宅單位時,物業代理話業主周身唔掂,欠下大筆債,如果賣唔到樓 ,就過唔到難關。我於是還價,只是減了很少,代理話那位業主已經很慘,我仲要減價,嚇得我立刻話要再考慮。不久之後,我在那個屋苑買到一個方向更佳、樓層更高的單位,而且價錢仲比那個賣慘樓盤平了半成,所以,以後我都唔信那些賣慘盤。

筆者亦試過賣樓,當時代理建議話有咁慘講到咁慘,可以吸引買家買樓。我話千祈唔好,實話實說便可以,誰不知有買家聽到我是因為換樓而賣樓,而且面積仲大了一倍,認為那個單位風水好,二話不說便落訂,連物業代理都覺得很奇怪,唔賣慘都可以賣到樓。其實有乜好奇怪,邊會有買家鍾意買一層業主慘過梁天來的樓。

湯文亮專欄 - 湯文亮 舊文
本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.am730.com.hk