恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2023年2月20日 星期一

感說涼話[撮要] - 唐問涼 2023年2月20日

感說涼話[撮要] - 唐問涼 2023年2月20日


唐問涼:買樓如搵工 切忌騎牛搵馬
唐問涼:買樓如搵工 切忌騎牛搵馬
【專訊】星期日早上,收到一個年輕朋友短訊,多謝我的提點,他在英國搵到一份非常合心水的工,估計要等「5+1」之後才會返香港。年輕朋友大約一年前用BNO去了英國,臨離開之前問我有什麼指示,我當時話,指示唔敢講,

但去到英國之後,千祈唔好「嗱嗱臨」去搵工做工,應該先休息一下,慢慢搵,唔合適千祈唔好做,除非他的財務未能許可,但據我所知,年輕朋友沒有這個問題,他去英國只是陪小朋友入學,安定之後或者會返香港,或者等「5+1」,所以他是有能力唔做工。

唐問涼:買樓如搵工 切忌騎牛搵馬
【專訊】星期日早上,收到一個年輕朋友短訊,多謝我的提點,他在英國搵到一份非常合心水的工,估計要等「5+1」之後才會返香港。年輕朋友大約一年前用BNO去了英國,臨離開之前問我有什麼指示,我當時話,指示唔敢講,但去到英國之後,千祈唔好「嗱嗱臨」去搵工做工,應該先休息一下,慢慢搵,唔合適千祈唔好做,除非他的財務未能許可,但據我所知,年輕朋友沒有這個問題,他去英國只是陪小朋友入學,安定之後或者會返香港,或者等「5+1」,所以他是有能力唔做工。

感說涼話[撮要] - 唐問涼 舊文